"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

niedziela, 20 czerwca 2021

Pamiątki I Komunii Św.

 Witam serdecznie i zaczynam bez wielkich wstępów. 

Właściwie to nie !

Rozpocznę od podziękowań dla Alinki . Za piękne kartki jakie wykonała dla naszego wnuka z okazji I Komunii Świętej - to oczywiste. Kartki są eleganckie, piękne i każda w innym stylu. Zdjęcia "ukradzione "z bloga Alinki http://lenkanapoddaszu.blogspot.com/2021/06/komunijne-kartki-dla-ewy.html

Ale serdecznie dziękuję, że zmotywowała mnie do pracy tzn do filcowania. 

Ale najpierw podziwiajcie śliczne kartki.

Taką kartkę otrzymał Adaś od nas czyli dziadków.





 Taka kartka przygotowana dla prababci. 





Takie śliczności 😀

i elegancko zapakowane

Wstyd mi, że dopiero po miesiącu o tym piszę i prezentuję.

Ja z kolei ufilcowałam dla Alinki ponczo. To była dla mnie ogromna przyjemność. Po tak długiej przerwie w filcowaniu, znowu miałam cel aby wyciągnąć wełnę, igły, gąbkę .... i malować moje ulubione magnolie. 


Manekin chwilowo był niedostępny więc musiałam sama zamienić się w modelkę.
 

Bardzo serdecznie dziękuję za pamięć. Ewa


11 komentarzy:

  1. Obie jesteście super kobiety, obie Was bardzo lubię i podziwiam i obie jesteście mega utalentowane. Widziałam post Alinki i już tam mnie zachwycały Wasze prace, ale i teraz napisze, że są one cudowne i widać, widać, że są robione całym, sercem! Cudnego dnia życzę, dużo uśmiechu. :)))) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki sa piękne. Ponczo jest zachwycające . Super znowu podziwiać Twoje piękne prace. Udanego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinka przygotowała prześliczne kartki, Adaś będzie miał wspaniałe pamiątki. Dobrze Ewuniu, że się zmotywowałaś do działania:) Lubię podziwiać Twoje piękne poncza a magnolie to cudny motyw.
    Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje poncza Ewuniu są ciągle przedmiotem moich nieustannych zachwytów. Każde...
    A karteczki śliczne i będą miłą pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje magnolie zachwycają, wyglądają jak żywe:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze, że manekin niedostępny. Miło Cię zobaczyć Ewuniu, a w dodatku w takim ponczo, na którym kwiaty wyglądają jak zdjęte wiosną z mojej magnolii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę sie bardzo, że pamiątki się podobają. Twoje ponczo jest rewelacyjne!
    Dziękuję i pozdrawiam, Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...