"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

poniedziałek, 5 listopada 2012

Wyróżnienie

Od dzisiaj będę mówić, że lubię poniedziałek. Od Cath otrzymałam wyróżnienie z którego cieszę się bardzo. Dziękuję.






Odpowiadam na zadane pytanie. Przy niektórych miałam dylemat.
1. Kot czy pies? - pies
2. Wypoczywasz w górach czy nad morzem? - lubię morze
3. Wolisz pisać piórem czy długopisem? - długopisem
4. Ulubiony serial? - czekam na Ranczo
5. Jaki kolor ścian najbardziej lubisz? - pastelowe
6. Długi sen czy długa kąpiel? - kąpiel
7. Jakie są Twoje ulubione kwiaty? - słonecznik
8. Jaki jest Twój ulubiony zapach? - wiosennego słońca
9. Smak z dzieciństwa? - ziemniaki z ogniska
10. Który Bond jest według Ciebie najlepszy: S. Connery, R. Moore, P. Brosnan, D. Craig, inny? - P. Brosman
11. Łyżwy w zimie czy rolki latem? - nie wiem czy jeszcze umiem

Zasady wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Na wyróżnienie zasługują następujące blogi:sosnowygaik,   Beata Szrajder,      Ania Kaczmar, frezja,  Agnieszka Kuzaj,   makramka,  Oaza,   Hania,  Anka,   Dom Rozalii,   Azalia
Mam nadzieję że nie sprawiam im kłopotu i je przyjmą. Każdy blog niesie inne treści, warto tam zajrzeć.

Moje pytania:
1. Lubisz piesze wędrówki?
2. Ulubione lody?
3. Wolisz obdarowywać czy otrzymywać?
4. Czy czytasz książki sensacyjne?
5. Kolor oczu ?
6. U mężczyzny wolisz krawat a może muchę?
7. Lubisz swoje imię?
8. Wolisz złoto czy srebro?
9.Masz przyjaciół?
10.Dobrze gotujesz?
11. Jakie wino preferujesz?

Życzę dobrej zabawy. 

14 komentarzy:

  1. Dziękuję pięknie za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WIELKIE DZIĘKI za wyróżnienie, ale mi frajdę sprawiłaś!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam i dziękuję. Rzeczywiście dzisiejszy poniedziałek jest wyjątkowo udany. Czy nominowani muszą być tylko z blogów robótkowych? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Najserdeczniejsze Gratulacje:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie dziękuję za wyróżnienie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję SERDECZNIE !!! Oczywiście, że przyjmę :) DZIĘKUJĘ !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, tak mi ciepło na serduchu, że pomyślałaś o mnie. Dziękuję. Chyba zmienię zdanie o poniedziałkach, że bywają tylko nudne. Całuję i pozdrawiam. =*

    OdpowiedzUsuń
  8. dziekuje bardzo ;D pozdrawiam i wiele weny tworczej zycze ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wyróżnienie tylko ,że ja z zasady wybieram komentarze niż wyróżnienia,ale dziękuję i potraktuję je jako szczególny komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, miło mi, że o mnie pomyślałaś :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To cieszę się że nikomu nie sprawiłam kłopotu. Pozdrawiam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wyróżnienie, na prawdę nie spodziewałam się, tym bardziej wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wyróżnienia i zapraszam do odebrania go również u mnie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziekuje za wyróżnienie:)
    pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...