"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

niedziela, 4 sierpnia 2013

Rocznicowy cukierek

Obiecany cukiereczek z okazji urodzin mojego bloga. Co prawda gdy to piszę jest bardzo gorąco, a ja chcę ofiarować szaliczek!  Ale przecież zima niestety przyjdzie.
Więc zapraszam!
 A tak wygląda w całości.
Warunki zabawy:
1. Wpisany komentarz traktuję jako chęć udziału w zabawie.
2. Na swoim blogu umieść banerek z linkiem do posta o urodzinowej zabawie.
3. Miło mi będzie gdy dołączysz do grona moich gości.
4. Zapisy do 10.09.2013r.
5. Ogłoszenie wyniku w ciągu 3 dni, od zakończenia zapisów

Zapraszam! Ewa

55 komentarzy:

  1. To moja skromna osoba rozpoczyna ten ogonek chętnych na zimowy szaliczek...kto pierwszy ten lepszy i tego się trzymam..pa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również szybciutko się zapisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się zapisuję. Szaliczek się przyda na jesienną pluchę i zimowe mroźne dni. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także staję w kolejce po ten piękny szaliczek. Miło by było mieć takie cudeńko - może się uda:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję rocznicy!

    I ja się dopisuję!
    Twoje szaliczki to dzieła sztuki - chciałabym taki mieć!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, jakże mogłabym nie chcieć takiego cudeńka. Już grzecznie się ustawiam w kolejce.
    Roczek minął 26 lipca. Pokazałaś wtedy urodzinowego misia dla swojego wnuczusia. Były słodkie miśki, anioły z masy solnej, małpki, akwarele, a teraz zachwycasz filcową twórczością. W ciągu roku tyle prac i różnych technik, a każda doskonała. Gratuluję, Ewo i życzę dalszej twórczej weny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Technika filcowania jest mi obca...miło byłoby otulić się tak pięknym szalem...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się zapisuję w kolejce,
    szaliczek cudny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością się zapisuję, Twoje szale są wspaniałe ;-)) i marzę o jednym ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny szal..ale się nie zapisuję...daję szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tez marze o takim szalu, a ten ma wszystko co lubie !
    Bede mocno zaciskac kciuki na szczescie !
    Serdecznosci sle wiele Ewo !

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję imienniczko ... ROCZKU niby tak niedługo a tak wiele pokazałaś. Filcowanie nie dla mnie... z powodów zdrowotnych, ale podziwiam i jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich poczynań w tej dziedzinie ... dalszych lat tak obfitych twórczo ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od dawna podziwiam Twoje prace, więc z wielką checią spróbuję szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się i ja i to z wielka przyjemnością. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewo co za wspaniały upominek przyszykowałaś dla szczęściarza.
    Jesteś niesamowita!!!!!
    Chętnie bym się otuliła takim szalem,przepiękny,co za kolory ummmm,rozmarzyłam się....
    Staję w kolejce po to cudeńko.
    Wszystkiego dobrego na kolejne lata blogowania i wiele ciekawych i zrealizowanych pmysłów,pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje :)

    I oby blogowało się jak najdlużej


    Z miłą chęcią wezmę udział :)
    Banerek podlinkowany u mnie:)

    p.s
    zapraszam do mnie na candy bo akurat też ogłosiłam


    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie stanę w kolejce:) I życzę wiele ciekawych pomysłów:)

    Zapraszam również do siebie na candy
    http://handmade-artshop.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się do kolejki chętnych na ten piękny szal. Moje ulubione kolorki, cieplutka wełenka warto pomarzyć. pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewuniu, gratuluję Ci serdecznie tego roczku. Stworzyłaś wyjątkowe, inspirujące miejsce w sieci do którego zawsze z przyjemnością zaglądam. Życzę Ci wielu następnych wspaniałych lat blogowania. W kolejce oczywiście staję - taki szal to marzenie każdej elegantki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na początek dziękuję za wizytę, zapraszam jak najczęściej, Piękny szaliczek, dlatego zapisuję się na Candy! Pozdrawiam Ataja Artesania
    www.atajaartesania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się coś zrobiło na blogu że nie mogę dodawać nic do paska bocznego!!! Czy post o Twoim candy Ewo pozwoli mi na udział w zabawie???

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne, kocham te kolory, dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szaliczek przepiękny, więc i ja sobie nie odmówię przyjemności wzięcia udziału w tej zabawie :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. jest cudny! ja jeszcze 10 wrzesnia mam urodziny więc liczę na szczęście - byłby piekny prezent:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo chętnie ustawie sie w kolejce po taki piękny szaliczek....

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja również się zgłaszam do zabawy ;)
    Szaliczek w pieknych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szaliczków nigdy dosyć- bo mieszkam na Podhalu :o) zgłaszam się do Twojej zabawy. Banerek u mnie na blogu http://domzmozaikami.blogspot.com/
    Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny szaliczek, z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny szaliczek i cudny kolorek więc z wielką chęcią postoję w kolejce:) Może szczęście się do mnie uśmiechnie, choć ostatnio jakoś mi go w życiu brak:( Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. To i ja się zapisuję i liczę na szczęście bo szalik jest piękny :) Banerek dodany.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dołączę do towarzystwa z nadzieją na ten śliczny szal. Byłoby miło otulać się nim w zimie. Candy reklamuję tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. dam sobie szansę, bo piękne jest dzieło i nie znana mi technika
    info w formie pisemnej na bocznym pasku-może być?

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo, widzę,że to coś dla mnie, bo jestem strasznym zmarzluchem ;)
    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych owocnych.
    Zapraszam do siebie na skromne CANDY i pozdrawiam serdecznie:

    http://nawrosia-pogodzinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mimo,że nie uczestniczę sama w zabawach blogowych to przecież Życzenia takie z serca płynące z okazji Rocznicy mam nadzieję ,że zostaną przez Ciebie przyjęte. Wszystkiego najlepszego i nadal tak WSPANIAŁYCH PIĘKNYCH A PRZEDE WSZYSTKIM BARDZO ORYGINALNYCH PRAC Ci życzę:)
    Moc serdeczności Ci posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem pod wrażeniem Twojego Bloga i prac, które prezentujesz. Pozdrawiam Cieplutko, zaś link z Twoim blogiem trafił już na mojego .A z okazji urodzin, życzę tysiąca odsłon na godzinę i lawinę ciepłych komentarzy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Całkiem przypadkiem trafiłam na Twój Blog. Prace są przepiękne !
    Z okazji urodzin życzę wszystkiego najlepszego i wielu, wielu wspaniałych pomysłów !
    Szaliczek cudny i chętnie ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam ! http://sabinkawoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam jestem typowym zmarzlakiem otulona takim szalem na jesienią podbiłabym serca osób w moim mieście które szare i ponure i nic się w nim nie dzieje - no poza moją wnuczką tóra promienieje z dnia na dzień - ustawiam się w rządku serdecznie pozdrawiam i zapraszam Maria banerek wklejam zaraz

    OdpowiedzUsuń
  38. Filcowanie po pierwszych moich próbach, to dalej czarna magia.
    Z ochotą zapisuję się!
    Do dzisiaj podglądałam Twój blog przez bloglovin,od dzisiaj jest twoim obserwatorem .

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudeńko chcesz nam podarować :).

    I ja z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również chętnie wezmę udział w Twojej zabawie, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z miłą chęcią stanę w kolejkę , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  42. Cieszę się, że tu zawitałam. Mamy wiele podobnych zainteresowań. A że jestem zmarzluch niesamowity, staję w kolejce po szaliczek... piękny. Zostaję u Ciebie na stałe i zapraszam też do mnie na candy na
    http://5porroku.blogspot.com/
    Pozdrawiam!Barbara.

    OdpowiedzUsuń
  43. również się dołączam, banerek zaraz umieszczę :)
    zapraszam również na moje candy:
    http://domowerobotki.blogspot.com/2013/08/ekspresowe-candy-rozdawajka.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Trafiłam tu pierwszy raz, ale zdecydowanie zostaję na dłużej, bo pięknie tworzysz - obserwuję jako "Crow", a baner jest w pasku bocznym na blog.sowiarnia.pl
    Teraz wieczory coraz chłodniejsze, więc szal bardzo by się przydał :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja zupełnie nie mam zdolności do robienia takich rzeczy więc najczęściej patrzę i wzdycham :) prawie tak jak teraz licząc na to że może mi się poszczęści :) chociaż w takim tłumie chętnych będzie trudno :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie ukryję się przed zimą w Twoich różach i fioletach ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. to prawda, zima przyjdzie szybciej niż nam się wydaje, dlatego ja jestem bardzo chętna na Twój szaliczek

    OdpowiedzUsuń
  48. zapisuje sie i ja :) piekny szaliczek :) obserwuje od dawna i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. zapisuje sie i ja :) piekny szaliczek :) obserwuje od dawna i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. zapisuje sie i ja :) piekny szaliczek :) obserwuje od dawna i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiekny I do tego kolory, z ktorymi ostatniop sie nie rozstaje :) Uastawiam sie wiec w ogonku z nadzieje,ze moze szczescie usmiechnie sie wlasnie do mnie :)
    pozdrawiam cieplutko I zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się bo to jest cudowne, co Pani zrobiła. Do tego w odcieniach, które bardzo lubię. Jeszcze nie mam z takiego materiału nic i chętnie w jesienne dni nosiłabym z dumą taki szalik. Zaraz kliknę, żeby obserwować.

    OdpowiedzUsuń
  53. Serce zamiera mi na widok tego cudnego szala. Gratuluję talentu i rocznicy. Zapisuję się z ogromną chęcią. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  54. beautiful ♥ ♥ ♥ hope for the best
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...