"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

środa, 30 czerwca 2021

Magnolii c.d

 Witam bardzo serdecznie !

Tak jak pisałam poprzednio, dzięki Alince, znowu odkryłam radość filcowania. 

A zabawne jest to, że w tym samym czasie moja koleżanka również poprosiła mnie o ponczo. I jako przykład podała to samo ponczo - szara wełna parzona i magnolie. 

Identycznej wełny, jaką kupowałam do tej pory niestety nie dostałam . Trochę z obawą zamówiłam to co było w ofercie sklepu. Nie rozczarowałam się - jest trochę grubsza ale kolor ładny. 

1. I tak zakwitły kolejne magnolie, podobne jak na poprzednim ponczu ale nie identyczne.




2. Kwiat

To jeszcze taki drobiazg - kwiat/ broszka. filcowany na mokro.

Zaprzyjaźniam się z szydełkiem. Co udało mi się po dłuuugim czasie wydziergać? Będzie w nowym poście. 

Nadzieja

daje siłę do bycia radosnym

w rozpaczliwych okolicznościach.

                                          Gilbert Keith Chesterton

21 komentarzy:

  1. Ewuniu, te magnolia wyglądają identycznie jak te w moim ogrodzie:) Prześliczne ponczo, taka kolorystyka ogromnie mi się podoba. Czekam na szydełkowe dzieła.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Pokażę moje szydełkowe dzieło, mimo niedoskonałości.

      Usuń
  2. To wspaniale, że wróciłaś do filcowania i do szydełka ! Ponczo prezentuje się elegancko. Cieszę się, że jest światełko nadziei dla Ciebie. Trzymaj się !!! Pozdrawiam i ściskam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że znowu zachwycasz swoimi pracami a poncho jest przepiekne1 :) pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna śliczność Ewuniu. U mnie wszystkie ciągle w użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne są Twoje magnolie, a te kolory poncza też cudnie dobrane. Brosza to kolejne piękne dzieło.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezmiennie podziwiam Twoje filcowanki. Myślę, że filcowana broszka jest nie tylko świetną ozdobą, ale tez jest bardzo wygodna w noszeniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Choćbyś malowała, jesteś prawdziwą artystką. Cudne panczo, a magnolie mają w sobie magię, jestem nimi zachwycona. Kolejna kobieta będzie cieszyć się tym pięknem, kolejnej kobiecie dodajesz szczęście. :) Przytulam mocno. :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, jak zawsze w Twoim wykonaniu!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oniemiałam, podziwiając Twoje dzieło! Magnolie jak żywe!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz bardzo dziękuję za przepiękne, magnoliowe ponczo. Na razie pogoda nie bardzo sprzyja noszeniu go, ale niebawem .... Nie będę się z nim rozstawała. Jest przepiękne!!! A przy okazji widzę, ze przysłużyłam się dobrej sprawie. Czekam więc na kolejne prace.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Przepiękne magnolie. To moje ulubione kwiaty. Bardzo ładnie wyszły. Super połączenie kolorów oraz kompozycja.

    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Ewo, co u Ciebie, martwię się bo nie piszesz postów, tak nagle zniknęłaś. Pozdrawiam i czekam na Twoje piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciągle na Ciebie czekamy...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...