"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

czwartek, 14 stycznia 2021

Powroty !

 Witam serdecznie!

Ten post zaczełam pisać bardzo dawno. Nawet miał inny tytuł. Coś związane z jesienią, bo beret filcowałam jesienią. 

Mam znajomą która kocha berety (ja też) . Ozdobiłam jej już dwa : jeden czarny TU , drugi beżowy  Tutaj. A teraz poprosiła mnie o beret w kolorze szarym.  Wzór nie mógł się powtórzyć więc padło na lilię wodną (albo coś podobnego ... ) . W rzeczywistości to jest ładna szarość, na zdjęciach tego niestety nie widać.





Pozostanę przy filcowaniu na sucho. 

Pierwszy raz ufilcowałam dwie takie bombki . Powędrowały do Małgosi . 

To moje podziękowanie za różańce i śliczne serwetki. O tym napiszę następnym razem.

nr 1

nr 2




  Pozostawiam taką myśl...

Życie jest trudną lekcją,

której nie można się nauczyć.

Trzeba ją przeżyć.

                                             Stefan Żeromski

 

27 komentarzy:

  1. Dobrze, że jesteś, mam nadzieję, ze zdrowa i w dalszym ciągu będziemy podziwiać Twoje prace. Beret jest śliczny, bardzo mi się podoba, zresztą bombki też są cudowne. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa. Również dużo dobrego dla Ciebie w Nowym Roku i oby nigdy nie zabrakło Ci pomysłów na piękne hafty.

      Usuń
  2. Przed chwilą napisałam komentarz, który zniknął w czeluściach internetu ;)
    Jestem zafascynowana beretem i pierwszy raz w życiu, żałuję że całe życie chodzę z gołą głową, nawet zimą :)
    Przyznam się też szczerze, że pierwszy raz w życiu widzę bombki ozdobione tą techniką, nie dość że piękne to sprawiają wrażenie miękkości i puszystości!
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombki mają miękką i miłą powierzchnię. Ale całość jest twarda bo to bombki styropianowe i filcowne wełną - wbijana wełna za pomocą igieł. A ja niestety bez nakrycia głowy ani rusz. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Cieszę się Ewuniu, że znowu jesteś:)
    Piękny jest ten beret, oryginalny. A bombki to prawdziwe cudeńka - jestem nimi zachwycona. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombki robiłam po raz pierwszy. Myślałam, że zrobię więcej ale to czasochłonne i trzeba zacząć filcować dużo wcześniej. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  4. Witaj Ewo.
    Cieszę się ,że w dalszym ciągu robisz te swoje piękne filcowe ozdoby i pokazujesz je nam. Berety są bardzo ładne. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewcia jak dobrze, że wróciłaś:)Cudne są te Twoje prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim berecie, każdej dziewczynie niezależnie od wieku, będzie ładnie.
    Filcowane bombki są bardzo pomysłowe i oryginalne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że się podobają moje prace.

      Usuń
  7. Cudowny beret - sama z przyjemnością bym taki nosiła:))
    Bombki niezwykłe!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję za taką wspaniałą ocenę.

      Usuń
  8. Wspaniały beret, a właściwie Twoje dzieło wyczarowane na berecie! Ze zwykłego nakrycia głowy zrobiłaś dzieło sztuki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo budujące słowa. Dziękuję Małgosiu i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. Beret piękny Ewuniu, żałuję, że w każdej czapie źle wyglądam!
    A bombki są cudne, tworzysz wspaniałe rzeczy. serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu z całego serca. Bardzo mi miło.

      Usuń
  10. Takich bombek chyba nikt nie ma .Cudo. Beret jest też piękny.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W rękodziele każda rzecz jest inna i nie powtarzalna - i to jest ta wartość. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  11. Wykonanie majstersztyk:) Piękne,cudowne i jakże inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że wróciłaś :).

    Beret jest śliczny :).

    Bombki super, zwłaszcza ta druga. Cudeńko :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie beretów mam sztuk aż..jeden,szydełkowy. Twój bardzo mi się podoba :)
    Bombki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...