"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

niedziela, 29 listopada 2020

Misiaczki i małpka.

 Witam serdecznie !

Dzisiejszy post to powrót do początków mojego blogowania. A to za sprawą mojego wnuka Adasia i tematu jego pracy domowej   -  " Dzień pluszowego misia". Bohaterem nie jest jednak pluszowy miś ale miś wydziergany szydełkiem. Zrobiłam go na pierwsze urodziny Adasia. Miś dla Adasia

I cóż babci trzeba więcej do szczęścia ! To, że ciągle jest dla niego ważny. Misiek ma już 8 lat.  

 Zaprezentuję też maskotkę jaką wykonałam dla wnuczki Marysi. Małpka jest dużo młodsza od miśka. Zrobiłam ją w tym roku, również z okazji urodzin.




Wracając do " Dnia misia" - jeszcze jeden miś zasługuje na uwagę i ma szczególne miejsce w naszym domu. Ten misiek ma już swoje latka...  To mój misiek - prezent od ówczesnej sympatii a obecnie mojego męża. Trzyma się bardzo dobrze, mimo swoich 42 lat.



Walka z miłością

to walka niemal z życiem,

bo miłość

jest życia rdzeniem.

                                                      Stefan Żeromski



11 komentarzy:

  1. Zdolna jesteś niesłychanie, misie są piękne i takie swojskie, przytulaśne. Twój miś trzyma się świetnie.
    Pozdrawiam i życzę zdrowia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój staruszek trzyma się świetnie. Wnuki też podchodzą do niego z szacunkiem.

      Usuń
  2. Ten stary miś to cudowna pamiątka, zresztą podobnie jak nowsze dla wnukow, staruszek fantastycznie się trzyma☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te misie i małpeczka pełne dobrych uczuć i wspomnień . Podziwiam włóczkowe cudeńka. Warto wracać do miłych chwil w życiu to dodaje sił do walki z przeciwnościami losu. Miłego tygodnia😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie misie i małpki cenne, oby były z Wami jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najwyraźniej my babcie już tak mamy:))) Śliczne maskotki zrobiłaś Ewuniu dla swoich wnuków a Twój miś sentymentalny mocno wzrusza.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój miś z dzieciństwa jest u syna i synowej na honorowym miejscu.
    Małpeczka nie tylko cudnie zrobiona, to jeszcze sfotografowana jak modelka Viktoria Secret.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne maskotki, gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten niebieski misio i małpka kolorowa też sympatyczna:) Starszy misio natomiast przypomniał mi Kiwaczka, postać z bajki,z dzieciństwa.Też był taki brązowy i z dużymi uszami :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Misie śliczne, ale małpka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...