"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

poniedziałek, 16 listopada 2020

Po przerwie ...

 
Jak w tytule ...  
Witam serdecznie po długiej przerwie

Trudno zacząć... więc bez wielkich wstępów. Trochę prac się uzbierało ale zacznę od ostatniej. 

Wydziergałam sweterek dla naszej synowej. Na zdjęciach jest tylko golfik w roli głównej. Ale, że synowa jest piękną kobietą możecie się przekonać TUTAJ .


 




 Filcowanie trochę (może bardziej niż trochę) zaniedbałam. Ten naszyjnik filcowałam chyba w lipcu.
Uff .... ciężko było się zabrać. 

Do zobaczenia na Waszych blogach.  Serdecznie pozdrawiam.

19 komentarzy:

  1. Twoja Synowa Ewuniu będzie pięknie wyglądać w tym eleganckim sweterku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tęskniłam Ewuniu:))) Cieszę się, że znowu jesteś.
    Śliczny jest ten sweterek i na pewno bardzo cieplutki a naszyjnik niezwykle efektowny. Cieplutko pozdrawiam i zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za miłe słowa i również serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ładny wzór, staranne wykonanie, mój ulubiony kolor i zgrabna modelka.
    Czegóż chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sweterek i piękny naszyjnik. Zajrzałam "do synowej" ...warto bylo😊 Serdecznie pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ! Wardo skorzystać z wiedzy jaką dzieli się moja synowa. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. Dobrze, że jesteś, zastanawiałam się dlaczego Cie nie ma...Ale ważne, że już jesteś :) a sweterek piękny jest !

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda wymowa jest piękna kobietą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Synowa miało być :)ach te smarfony, jak sie nie sprawdzi pisowni to same ją wybierają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Ci za miłe słowa, szczególnie te pod adresem synowej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Ewuś. Piękny sweterek kochana. Pozdrawiam cię cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny ten sweterek, cudny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweter piękny i dodam jeszcze, że zrobiony "na oko", bez mierzenia, a pasuje idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny sweter i ma wspaniały kolorek!!!
    Naszyjnik piękny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...