"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

wtorek, 9 czerwca 2020

Tylko obrazy.

Witam bardzo serdecznie ! 
Dzisiaj nic z filcu. Nie to, że nie mam nic do pokazania ale obrazów też mam już kilka.. Dlatego, aby nadrobić zaległości będą tylko obrazy..
1. Maki to wdzięczny temat do filcowania ale i do malowania.
Obraz malowany farbami akrylowymi. Coraz bardziej się z nimi (czyli z farbami) zaprzyjaźniam.



2. W kwietniu moja grupa malarska miała mieć wystawę ale nie odbyła się z wiadomych względów.  Tematem była i jest nadal Jura Krakowsko-Częstochowska. 
To jeden z moich obrazów.
"Jurajskie klimaty", akryl. 




3.Zabawa z cienkopisem i ołówkiem - wciągająca.




I coś do serca
Dobre słowo zmniejsz gniew
jak woda ogień.
                                                św. Franciszek Salezy 
 
P. S. Przez kilka dni nie otwierałam komputera. Zaczełam odwiedzać blogi  ale widzę, że dużo mam zaległości. Nadrobię, powoli, bo wielu postów nie da się tak szybko skomentować. Często czytam po 2 razy aby mi nic nie umknęło. Podziwiam zdjęcia, piękne wypowiedzi.  

35 komentarzy:

  1. Wspaniałości, a maki uwielbiam, zawsze są dla mnie symbolem nadejścia lata. Pozdrawiam, dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i również życzę dobrej nocy.

      Usuń
  2. Malowanie, rysowanie to znam z cienkopisem nie próbowałam :) Pięknie malujesz .
    Maks życzył dobrej nocy a ja miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z cienkopisem to dla mnie taka zabawa, spróbuj.

      Usuń
  3. Kocham obrazy, wszystkie prace są wspaniałe. Obraz 'Jurajskie klimaty' to już mnie w sobie rozkochał, toż to cudo totalne. Te barwy, nie wiem, ale skojarzyło mi się z Władcą Pierścieni czy Hobbitem. :) Szkoda, że nie umiem powiększyć obrazu, ale no jest absolutnie wspaniały, baśniowy, dzieło sztuki dla mnie. :))) Pozdrawiam super serdecznie. :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pięknie Agnieszko malujesz słowem. Dziękuję Ci gorąco za taki odbiór obrazu.

      Usuń
  4. Zgadzam się z Agnieszką, te "Jurajskie klimaty" to obraz baśniowy - jest przepiękny. Maki zachwyciły mnie jeszcze bardziej. Może dlatego, że mam słabość do kwiatów. Masz Ewuniu wielki talent.
    Podoba mi się też zabawa cienkopisem, efekt jest świetny i bardzo oryginalny.
    Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maki też bardzo lubię, może dlatego, że takie delikatne mimo intensywnej czerwonej barwy. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. Witaj Ewo, bardzo podobają mi się Twoje maki.Jak wiesz też trochę maluję(przede wszystkim martwą naturę), ale naprawdę mam kłopoty z malowaniem przyrody. Maki malowałam już kilka razy ale nigdy nie udało mi się pokazać ich delikatności . Tobie Ci się to udało, brawo. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo serdecznie dziękuję i życzę powodzenia w malowaniu. widziałam Twoje obrazy i masz duże możliwości. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Ewuniu, jestem kolejną zachwyconą Twoimi pracami. Każda w innym klimacie i każda piękna. Gdybyś nie potrafiła malować, nie filcowałabyś tak pięknie. Artystyczna dusza, talent plus praca i sumienność to Twoje ważne atuty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje słowa Basiu to miód na moje serce. Wczoraj wnusia poprosiła swoją Mamę aby zrobiła zdjęcia moich obrazów. Powiedziała, że namaluje takie same, bo bardzo ładne. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi autokorekta pośr schrzaniła!
    Miało być:
    Sezon na maki w pełni, modeli do pozowania bez liku, to nie dziwota, że wdzięczny obrazek powstał.
    Zachód słońca też niezwykle urokliwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za tak miły odbiór moich prac. Pozdrawiam.

      Usuń
  9. Maki to moje ulubione kwiaty od dzieciństwa; szczególnie pięknie wyglądają w zbożu w towarzystwie chabrów.
    Piękne obrazy - szczególnie ten makowy.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - maki i chabry to piękne połączenie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  10. Przepiękny obraz z makami. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie zachwyciła praca z cienkopisem, bardzo lubię takie abstrakcje. Przypominają mi te wzory pikowanie maszynowe. Maki i pejzaż też mi się podobaja.
    Pozdrawiam wiosennie.:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Praca z cienkopisem wciąga i absorbuje umysł. Niby nic z góry się nie planuje ale cały czas trzeba pracę, kompozycję kontrolować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością podkradłabym Ci maki. Są cudne:)
    Uwielbiam ich motywy zarówno w malarstwie jak i hafcie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wizytę i zapraszam. Maki lubię i już mam plany na nowy makowy obraz.

      Usuń
  14. So nice post and blog :)

    I follow you # 190 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, niewiarygodny talent, cudne maki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace! Szczególnie lubię maki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obrazy jak z galerii:) I nawet zentangle u ciebie pięknie wychodzi, moje to zazwyczaj bazgrołki są ,ale wciągają ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś bardzo utalentowaną osobą, robisz piękne rzeczy, które nie raz podziwialam i pewnie nadal będę. A teraz zachwycam się Twoimi obrazami, szczególnie podobają mi sie maki. Zawsze zazdroscilam takich zdolności :). Ja też czesto wracam do blogów gdzie zostawiłam komentarz a tak jak i Tobie zajmuje to duzo czasu, nie da sie zrobić pewnych rzeczy od razu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj tak, maki to wdzięczny temat, a Twoje są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy tworzysz, Ewuniu.
    Dziękuję za wizytę na moim blogu i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne obrazy! Te maki i malwy z poprzedniego wpisu - zachwycające! Pejzaż również wspaniale namalowany, bardzo profesjonalnie, ale ja uwielbiam kwiaty jako motyw malarski, więc tymi tematami w Twoich obrazach szczególnie jestem zauroczona :). Wspaniale radzisz sobie także z Zentangle, bardzo ciekawy rysunek!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewo piękne obrazy. Praca cienkopisem też fajna. Często sobie tak rysuje bez celu.Odsresowuje mnie to tak jak niektórych kolorowanki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...