"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

sobota, 21 marca 2020

Kwitną magnolie.

Witam serdecznie.
To kolejne ponczo i kolejne magnolie. Ponczo z puszystej, mięsistej dzianiny, dość duże. Milutkie. Bardzo mi się podobało ale to ponczo mojej znajomej. Takie gotowe dostałam a ja tylko ufilcowałam magnolie.


 Załapały się na zdjęciu moje obrazy. Dwie akwarele a ten duży to olej.


Poduszeczki widoczne w głębi to prezent od Dusi


Tu był tekst jak znoszę obecną sytuację. Skasowałam, bo nie chcę nikogo obarczać swoim niepokojem . Staram się, bardzo się staram ale są trudne momenty. Niepokój o dzieci, wnuki. Myślę o mojej siostrzenicy która  jest lekarzem w szpitalu zakaźnym i ......
Powierzam Wszystkich Miłosiernemu Bogu.
Coś ku pokrzepieniu serca
Miłość oświeca i rozgrzewa,
odpędza smutek i sprawia
w sercu radość.
                      Tomasz A. Kempis



Bardzo serdecznie dziękuję za odwiedziny. Ewa
 

22 komentarze:

  1. Jesteś Ewuniu wszechstronnie utalentowana, piękne ponczo, piękne obrazy. Rozumiem Twój lęk, też się martwię o moich Bliskich, moi synowie nie mogą pracować zdalnie!Dlatego wszystko zawierzam P. Bogu, bo nic nie jesteśmy w stanie sami zrobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko zawierzenie Bogu pozwala trzymać równowagę.

      Usuń
  2. Szare ponczo nabrało wyrazu. Niedługo czas magnolii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, dzięki Tobie można pooglądać kwitnienie, bo jak ktoś nie ma magnolii przez oknem, to w tym roku marne szanse na zachwyty. Dawno nie dziabałam igłą, przypomniałaś mi o niej.
    Zdrowe pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem nieustannie i że tak powiem "całorocznie" pod urokiem magnolii. Wyciągaj igły, gąbkę i do dzieła!

      Usuń
  4. Piękne te magnolie takie realistyczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne!! Wspaniale Ci wychodzą magnolie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem Ewuniu Twój niepokój bo czuję podobnie. Z dziećmi mamy kontakt tylko przez internet. Żyją w dużych miastach i nie mogą sobie pozwolić na całkowitą izolację. Nikomu teraz nie jest łatwo:)
    Ślicznie ozdobiłaś to ponczo, magnolie wyglądają wspaniale. Podglądałam swoją magnolię - ma mnóstwo pąków i jest szansa na piękne kwitnienie.
    Trzymaj się kochana zdrowo i bezpiecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te poncho!!!
    Niepokoimy się wszyscy o los naszych najbliższych, ale trzeba mieć tę nadzieję, że z pomocą Boga damy radę!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy jesteśmy pełni niepokoju i strachu ale to się kiedyś skończy i życie będzie jeszcze piękniejsze. Piękne są te magnolie . Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale ozdobiłaś to szare ponczo! Teraz nabrało wyrazu.
    Wszystkich nas co jakiś czas nękają niepokoje i złe myśli. To taki czas wojny o zdrowie i bezpieczeństwo. Niestety nie każdy ten czas wygra. Oddaję swoje myśli Opatrzności i mam wielką nadzieję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modlitewny szturm do nieba i wielka nadzieja. Pozdrawiam Alinko.

      Usuń
  10. Uwielbiam magnolie, przepięknie je wyczarowałaś :))).
    Ewuniu, ja staram się zachować spokój, traktuję to tak samo jak każdą coroczną epidemię grypy, ale oczywiście też się martwię o zdrowie najbliższych. Mój syn też jest lekarzem, pracuje w szpitalu, więc rozumiem Twój niepokój. Ale ja sama pracuję i muszę stykać się z różnymi ludźmi. Ograniczamy te kontakty do minimum, myjemy ręce, odkażamy co się da. Miejmy nadzieję, że u nas to jakoś szybciej da się opanować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostrzenica powiedziała, że żyje w dwóch światach. Jeden to szpital i wiadomo co jest. Wychodzi a tu słońce, rozwijające się krzewy. Nieustającej nadziei życzę.

      Usuń
  11. Ewa cudnie ozdobiłaś ponczo. Teraz będzie wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju :).

    Ewuś mogłaś napisać o swoich rozterkach może choć trochę udałoby nam się Cię pokrzepić i dodać pozytywnego myślenia...

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś pięknego, cudne są te magnolie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu, nie można się tak martwić o wszystko, zmartwienia powodują same szkody, a nikomu tym nie pomożesz. Wszyscy musimy wytrwać. Dobrze, że masz swoje pasje,bo Twoje magnolie są przepiękne.
    Zdrowia życzę.:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...