"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

niedziela, 30 czerwca 2019

Len na lato.

Witam!
Ze zdziwieniem odkryłam zdjęcia szala lnianego, który powstał już dawno. A jakoś się "uchował"  przed prezentacją. Mimo upałów, wieczorem ochroni przed komarami i chłodem.



Po spięciu dużą agrafką może udawać ponczo.

Dzisiaj na blogu MAGDY  nauczyłam się nowego słowa immisje. Zabłysnę kiedyś w dyskusji (hi, hi)

Ta myśl bardzo mi się podoba:
Każdy nowy dzień jest kwiatem,
który rozkwita
w naszych rękach.
                            Adam Mickiewicz

29 komentarzy:

  1. Ależ piękne, jestem pod ogromnym wrażeniem! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram Maksa , cudny jest ten szal . Naprawdę podziwiam . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. * miało być " popieram Maks" . A przy okazji zajrzałam do "Magdy" i wiem co to są immisje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo kiedy taka wiedza się przyda. Dziękuję za słowa podziwu.

      Usuń
  4. Chyba najbardziej filcowania podobają mi się na takich lekkich rzeczach.
    Widać je wtedy wyraźnie, bo odróżniają się fakturą od tła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie połączenie wyraźnej faktury dzianiny lnianej z gładkością wełny.

      Usuń
  5. Prześliczny jest taki szalik, uwielbiam takie, również obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny szal Ewuniu, ogromnie mi się podoba. W różnych upięcia wygląda zupełnie inaczej :) Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak - sposób noszenia w zależności od potrzeby.

      Usuń
  7. O jakie cudeńko !!! Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, letni, wesoły- jestem znów zachwycona Ewuniu, jak wszystkie- chciałabym go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały szal, idealny na letnie wieczory! Jego urok również tkwi w różnych możliwościach układania i zapinania. Pozdrawiam upalnie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny szal. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze Ewuniu Twoje prace robią wrażenie........takie lekkie cudo przydało by się w każdej garderobie pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dusiu, szczególnie cenne zdanie bo znasz len z autopsji.

      Usuń
  12. Jaki delikatne cudeńko! Piękny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Delikatne żółte kwiaty na białym tle - bardzo sympatyczny szał. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia. Zapraszam do mojej strony www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Ewuniu szal jest przepiękny,ma w sobie tyle lata że aż miło patrzeć.
    Co do blogowania to u mnie podobnie jest jak u Ciebie, może to się zmieni zobaczymy.
    Serdeczności zostawiam najmilsze:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś wspaniałego! Przepiękne kolory szala, cudo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...