"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

piątek, 1 marca 2019

Dredowiec i odrobinę prawa.

Witam serdecznie i dzisiaj zaczynam nietypowo.
Bo poza zdjęciami mojego dredowca zapraszam na inny blog. Blog który przybliża  tematy często przydatne w życiu codziennym.
Dla mnie zawsze wielkim problemem jest rozczytanie pism urzędowych. Przerażają mnie podawane terminy, odwoływanie do ustaw i.t.p. Pewnie nie jestem wyjątkiem. Ale wiadomo, że nieznajomość prawa nie jest wytłumaczeniem.
Ale na blogu te trudne (dla " zwykłego" człowieka) problemy tłumaczone są jasno. Tak kawa na ławę. https://blog.rosik-bera.pl/  
Te posty które przeczytałam z zainteresowaniem.
Zachowanie terminów w postępowaniach administracyjnym
oraz
Zachowanie terminów w postępowaniach przed sądami administracyjnymi
Nie będę ukrywać, bo jestem z tego dumna, że to blog mojej kochanej synowej.

A teraz kolej na naszyjnik. Są to 3 niezależne dredy, każdy zakończony kwiatkiem. Można nosić jeden ...

lub połączone razem.




Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad, Ewa

15 komentarzy:

  1. Takich pomocnych wskazówek, gdzie się udać po poradę w tym zagmatwanym świecie biurokracji, bardzo potrzeba.
    Twoje wytworki jak zwykle piękne.
    Ja na wszelkie tego typu ozdoby mogę tylko patrzeć z żalem.Mam duży biust i źle wyglądam we wszystkim co się na biuście opiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwo. Pewnie że trzeba dobierać do figury więc raczej coś drobnego lub opadające do dołu ale nie takie przestrzenne jak te kwiaty.

      Usuń
  2. A na moim biuście [ malutkim] wszystko pasuje ha ha piękny połączony w całość , cudo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja synowa Ewuniu miała znakomity pomysł z tym blogiem, będę pamiętać.
    Naszyjnik to małe dzieło sztuki - wygląda pięknie i daje wiele możliwości komponowania. Przepięknie dobrałaś też kolory.
    Przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też popieram synową aby przypadkiem nie rezygnowała, bo pomysłów na kolejne tematy ma dużo. Dziękuję Ewuniu za taką ocenę naszyjnika - to wielkie dla mnie wyróżnienie.

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje dredy Ewuniu i chętnie je noszę.
    A blog prawny jest bardzo potrzebny, chętnie skorzystam z tych informacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że nosisz moje dredy. Taki blog z problemami z którymi każdy się człowiek może spotkać, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne filcowe dekoracje, jak zawsze u Ciebie Ewuniu!
    Blog z poradami prawniczymi to świetna sprawa. Zapisuję go sobie, bo nie wiadomo co kiedy będzie potrzebne. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko. Nowej wiedzy nigdy dosyć i masz rację, że nigdy nie wiadomo co się może komuś przydać.

      Usuń
  7. Przepiękny naszyjnik!!! Można go nosić na wiele sposobów:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie ta możliwość noszenia na różne sposoby jest interesująca.

      Usuń
  8. Niesamowite są te Twoje prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...