"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

czwartek, 15 grudnia 2016

Chabry zakwitły jeszcze raz.

Witam !
Te delikatne ale pełne uroku kwiaty były już TUTAJ Jest z filcowaniem takich drobnych kwiatków trochę zabawy (czasochłonnej ). Bo większość płatków trzeba filcować jedną igłą. Ale i wielka przyjemność gdy pojawiają się powoli kolejne kwiatki.

1. Ponczo - dzianina (30% wełny ) . Podobają mi się frędzelki po bokach. Jak się zarzuci na ramię jest dodatkowy element dekoracyjny.



2. Kilka tygodni temu na swoim blogu JADZIA  ogłosiła zabawę. Dla zostawiających komentarz przygotowała niespodzianki.. Jadzia autorka pięknych haftów, kolekcjonerka naparstków http://xxxmoje.blogspot.com/ słowa dotrzymała i trzy szczęściary dostały upominki. W tym JA. Mam w domu sporą ilość ( nie kolekcję) pojedyńczych filiżanek i kubków i każdy ma swoją historię.
Od kilku dni mam nową filiżankę i kubek - od JADZI i nową historię do opowiadania od kogo i dlaczego są u mnie.
W moim kalendarzu na dzisiejszy dzień jest taki cytat:
Gdy ludzie są sobie przyjacielscy,
nawet woda staje się słodka.
                                                                             przysłowie chińskie 
Te słowa pozostawiam dla Wszystkich którzy odwiedzają moje progi. Ewa 

15 komentarzy:

  1. Bardzo mądre przysłowie Ewuniu, często uszczęśliwiają nas zwykłe gesty życzliwych ludzi. Ponczo śliczne, bardzo subtelnie dobrałaś kolory.
    Prezencik uroczy, będzie miłą pamiątką.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ponczo. Bardzo delikatne, eleganckie.Ja to bym chciała wszystkie Twoje prace:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ponczo :) Na twojego bloga trafiłam od Jadziu od której słyszałam jakie cudeńka tworzysz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu cudne,przepiękne,ciepłe interesujące:)))Cieszę się,że mój prezent przypadł Ci do gustu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne poncho! Kwiaty niezwykle delikatne!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne, sliczne ponczo ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie kłujesz. Dawno tego nie robiłam a lubię. Niestety mało mam czasu na to co bym chciała robić.
    Dzięki za odwiedziny. Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo kolejne piękne ponczo,masz złote ręce, takie delikatne i eleganckie😊
    Gratuluję wygranej,uwielbiam kubki i filiżanki i nie przeszkadza mi że występują tylko w pojedynczych egzemplarzach😁
    Pozdrawiam bardzo, bardziej i najbardziej 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne ponczo!!! Śliczne kwiaty!!!
    Śliczny prezencik dostałaś :)
    Zdrowych i wesołych świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ponczo, jestem zachwycona! cudo! pozdrawiam ciepło i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i radosnych świąt życzę - Marii :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ponczo rewelacyjne!
    Ja już poświątecznie życzę miłości, radości i wielu szczęśliwych dni w nadchodzącym 2017 roku; by spełniały się marzenia; te łatwe i te trudne do spełnienia:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Poncho jest rewelacyjne, piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...