"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

środa, 19 lutego 2020

Ponczo - maki

Jakiś czas temu znajoma zapytała mnie, czy może mi "podrzucić" swoje poncza do ozdobienia. Zgodziłam się, chociaż troszeczkę się obawiałam. Bo co innego sknocić coś na swoim a co innego na powierzonym.
To jedno z pierwszych . W kolejnych postach będą pozostałe 2 poncza i jeden szal.




Odnalazłam jeszcze stare zdjęcie - ozdoby do żakietu. Ufilcowane już dawno ale zupełnie o tym zapomniałam. To z kolei pomysł koleżanki. Pokazała mi nawet zdjęcie i powiedziała że to jest jej marzenie. Oczywiście z oryginałem nie ma to wiele wspólnego ( tylko forma). Ale zaakceptowane z zadowoleniem.

To kilka broszek, dredy - układ dowolny bo każda broszka ma niezależne zapięcie.

Jeśli nie posiadasz nadziei,
nie znajdziesz tego,
co kryje się za nią.
                                                                               św. Klemens Aleksandryjski 
Dziękuję za odwiedziny.

14 komentarzy:

  1. jakie cudowne! z moimi kochanymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne co można więcej powiedzieć po prostu cuda. Wiem jak to jest gdy robi się cos dla drugiej osoby człowiek martwi się "czy aby to dobrze wyjdzie?" Miłego czwartku a raczej słodkiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodki był, przekroczyłam niestety limit jaki wcześniej sobie wyznaczyłam - czyli 1 (jeden) pączek.

      Usuń
  3. Kwiaty na poncho są takie energetyczne, podobają mi się :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niepotrzebnie się martwiłaś Ewuniu, choć rozumiem bo to zawsze większa odpowiedzialność. Ponczo wyszło wspaniale! Maki też mi się podobają, taka romantyczna i trochę niedzisiejsza ozdoba.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest niepokój czy spełni się czyjeś oczekiwania, a tym przypadku szczególnie. Dziękuję Ewuniu za uznanie.

      Usuń
  5. Ponczo wyszło wspaniałe,a i ozdoba do żakietu też pięknie się prezentuje. Twoje obawy rozumiem, choć są całkowicie nieuzasadnione.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty Ewuniu nie jesteś zdolna sknocić cokolwiek. Zawsze oddajesz piękne, staranne prace, pełne piękna. I tym razem jestem zachwycona- jak zawsze. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewunia, cudo jestem pod wielkim wrażeniem. Zazdroszczę ludziom takich umiejętności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiaty na ponczu jak żywe-cudnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuś ponczo pięknie ozdobiłaś :).

    Pomysł z połączeniem broszek na żakiecie super :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...