"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

niedziela, 20 stycznia 2019

Wernisaż.

Wernisaż odbył się 11 stycznia w Ośrodku Promocji Kultury "Gaude Mater". Jest to zbiorowa wystawa twórców z grupy "Werniks ".
Na wystawie są dwie moje prace.
1. Gobelin wełniany - wszystkie elementy filcowane na mokro.

 W głębi widać mój obraz 'Abstrakcja I "
2. Abstrakcja I . Dosłownie pierwsza i pierwszy raz namalowana farbami akrylowymi na płótnie.
 Na dolnych zdjęciach kolory zbliżone do rzeczywistych. Trochę poszalałam z kolorami.


Na jutrzejszy Dzień Babci i Dziadka mam taki cytat:
 Najłatwiej wygrać życie
w kochającej się 
i trwałej rodzinie.
                                                                  Marek Dziewiecki

22 komentarze:

  1. Podziwiałam już dosyć długo Twoje Ewo filcowanie, a tu taka niespodzianka. Fantastyczny obraz stworzyłaś!!! Gratuluję udziału w wernisażu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie chwile są wspaniałe. Rozmowy w trakcie spotkania są nieocenione. A gobelin wzbudzał zainteresowanie, bo był jedyny.

      Usuń
  2. Gratuluję Ewuniu! Gobelin jest piękny ale zachwyciła mnie abstrakcja, niesamowity i bardzo energetyczny obraz. Jestem odrobinę zaskoczona, oczywiście bardzo pozytywnie. Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałam wyjść z moich bardzo wyważonych prac. To nie jest łatwe pokonać swoje ograniczenia. Pierwsza próba jest.

      Usuń
  3. Coś wspaniałego!!!! Piękne prace - niesamowite dla mnie, że techniką filcowania można stworzyć takie dzieła sztuki! Gratulacje!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace.Gobelin cudny , ale abstrakcja przyciąga oko.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, takie wernisaże to piękna sprawa! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa obie prace są cudne i gratuluję wystawy :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje wystawy! Piękne prace, ogromnie mi się podoba obraz, a gobelin to według mnie prawdziwe mistrzostwo, bo filcowanie jest dla mnie wiedzą tajemną :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!!Po prostu wowwwwwwwww!!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu cieszę się, że Twoje prace mogą podziwiać wszyscy,bo nie brakuje im smaku i kunsztu. Twoją abstrakcję na płótnie odbieram jak porwane przez wiatr drobne kwiatki,które tańczą w koło,przepiękny obraz.
    Gobelin to po prostu mistrzostwo,możesz być dumna i śmiało patrzeć w oczy,jesteś Artystką przez duże A.
    Gratuluję wystawy,oby więcej ,a cytat bardzo trafiony.
    Pozdrawiam najmilej kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie Małgosiu opisałaś obraz, lepiej bym tego nie ujeła. Dziękuję ci bardzo, bardzo serdecznie za słowa uznania. Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje filcowanie Ewuniu zachwyca mnie od dawna, ale malarstwo równie pięknie Ci idzie. Bardzo elegancko się prezentujesz, gratuluję wystawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wystawy.Podziwiam Twoje
    filcowane prace i dobrze ,że Twojego artystycznego ducha można było zobaczyć w realu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie prace piękne! Myślę, że powinnaś częściej szaleć z tymi farbami i kolorami😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace podziwiam talent, pięknie jest mieć swoje pasje :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu, dawno mnie tu nie było, gratuluję z całego serca. Życzę dalszych sukcesów bo to co robisz jest cudowne. Serdecznie cię ściskam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...