"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

środa, 19 grudnia 2018

Sercem tworzone

Dawno nie miałam tak długiej przerwy.  Dzień za dniem mija i jakoś tak trudno napisać parę słów. Potrzebny czasami jest impuls, coś co da motywację i chęć podzielenia się radością.
Cóż może bardziej cieszyć, jeżeli nie dowody pamięci i sympatii.
Dziękuję Basi za życzenie imieninowe i świąteczne. Ten grosik na pewno przyniesie mi szczęście w przyszłości. Dziękuję Basiu za piękne, bogate w treść życzenia.






U Dusi  w każdym poście mnóstwo pięknego rękodzieła - teraz tematy świąteczne. W jednym z postów zobaczyłam śliczne dzwoneczki.  Westchnełam sama do siebie - pięknie by wyglądały w moim kuchennym oknie. A w poniedziałek otrzymałam paczkę z srebrnymi dzwoneczkami. To było tylko westchnienie a Dusia usłyszała.


Niezręcznie tak chwalić się.... ale co tam.
Też przygotowałam upominki dla Basi, Dusi i Małgosi. Dziękuję Wam za blogową przyjaźń.
1. Maczek
2. Dzwonki.
3. Kulki
Dla wszystkich odwiedzających pozostawiam taką myśl:
Gdy ludzie są sobie przyjacielscy,
nawet woda staje się słodka.
                                                              przysłowie chińskie


13 komentarzy:

  1. Ewuniu to ja dziękuję że Jesteś, że dzięki Tobie w necie i przede wszystkim w realu mogę cieszyć oczy Twoimi przecudnymi pracami.
    Upominki przygotowałaś piękne,oryginalne i niepowtarzalne.
    Od dziś jestem szczęśliwą posiadaczką jednego z nich.
    Dziękuję
    Każdego dnia Jesteś obecna Ewuniu ze mną podczas spaceru, zakupów czy innego wyjścia.
    Z dumą prezentuję na sobie Twoje chusty poncza czy przepiękne broszki a od dziś dołączył dzięki Twojej dobroci cudowny naszyjnik.
    Dziękuję za dobroć Twojego serca.
    Wspaniałych chwil w gronie rodzinnym życzę podczas świąt,niech anioły czuwają nad Tobą Ewuniu😚😚😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dzwonek Dusi jest czaderski.

      Usuń
    2. Dziękuję Małgosiu ! Kilka razy przeczytałam co napisałaś i cóż mogę na to odpowiedzieć. Dziękuję ....dziękuję....

      Usuń
  2. Podzielam zdanie Małgorzaty co do Twoich wspaniałych prac,również jestem w posiadaniu kilku......jeszcze raz dziękuję bardzo, a zawieszka niech cieszy Twoje serducho pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy Dusiu, cieszy. W sobotę będzie cieszyć w moim oknie. Dziękuję serdecznie.

      Usuń
  3. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังดนตรี

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje dzwoneczki są prześliczne!Przypominają mi kalie te kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie bezinteresowne upominki zawsze cieszą serducho :)
    Serdeczności Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, bardzo cieszą.

      Usuń
    2. Ewuniu - Tobie i Twoim bliskim życzę Świąt rodzinnych, ciepłych, radosnych i odrobinę refleksyjnych. Przesyłam uściski :)))

      Usuń
  6. Masz piękne serce Ewuniu...błogosławionych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty otrzymałaś Ewuniu i wspaniałe przygotowałaś!
    Dobro zawsze wraca. Poświątecznie życzę wszystkiego dobrego na nadchodzące tygodnie i miesiące nowego roku:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...