"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

środa, 7 listopada 2018

Słoneczne róże.


Dawno nie filcowałam poncza z dredami. Dredy to takie sznurki ufilcowane z wełny. Ponczo na jednym boku jest wiązane takimi dredami - mogą być wiązane w kokardki lub sobie luźno zwisać. Ponczo jest z czarnej dzianiny lnianej.  Róże są w ciepłych, jesiennych kolorach - podoba mi się takie zestawianie..



 Naszyjnik z kulek.  Kolejna propozycja kolorystyczna.

Dziękuję za odwiedziny i drobny ślad obecności. Ewa

26 komentarzy:

  1. Ależ piękne ponczo, cudoooo Ewuniu pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne, jesienne róże - wspaniała kolorystyka Ewuniu. Naszyjnik równie uroczy :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "żywo" kolorystyka jest naprawdę ładna. Mnie takie zestawienie bardzo przypadło do gustu.

      Usuń
  3. Przyznaję Ewuniu, że to ponczo jest z wielkim smakiem, wszystkie są cudne, ale to jest takie inne- dostojne. Tak, każde kolejne chciałabym mieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesienne róże świetnie się prezentują! Naszyjnik z kulkami pierwsza klasa!!!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przestaję zachwycać się Twoimi ponczami! Kolejne cudowności!
    I naszyjnik - dzieło sztuki!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, mnie te naszyjniki też się podobają, pasuję do wielu kolorów.

      Usuń
  6. Wspaniałe prace, ponczo rewelacyjne!!! Korale piękne!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponczo jest przepiękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczyłam je i już wiem, że to ponczo jest moje! Tak czuję choć jeszcze w realu go nie widziałam, bo ma być prezentem na moje imieniny. Już nie mogę się doczekać. Miały być kolory jesieni i są, a do tego dredy - cudne ponczo. Dziękuję Pani za talent, pomysły i zręczne ręce które tworzą takie oryginalne rzeczy i dają tyle radości. A to wszystko dzięki Małgosi, gdyby nie ona, nie wiedziałabym o Pani istnieniu. Pozdrawiam Was dziewczyny. Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieć takie koleżanki to skarb. Wiedzą co sprawi radość. Mam nadzieję, że gdy trafi do Pani rąk też sprawi dużo radości. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Cudne ponczo, takie ciepłe, radosne i jesienne. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe ponczo!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne ponczo,eleganckie i delikatne,uch podoba mi się ,Twoje prace Ewuniu są zachwycające.Każda kobieta znajdzie coś pięknego dla siebie u Ciebie .
    Naszyjnik piękny choć nie moja kolorystyka.
    Buziaki zostawiam i miłego dzionka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne ponczo! bardzo fajny naszyjnik :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne ponczo i śliczny kulkowy naszyjnik.
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna biżuteria.
    Wszystkie twoje poncza bardzo mi się podobają.Twoje filcowania są bardzo różnorodne. Niedawno zachwycałam się kotami, a tu już coś zupełnie innego

    OdpowiedzUsuń
  15. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังดนตรี

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...