"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

wtorek, 5 grudnia 2017

Nowe życie apaszki..

 Jedwabną apaszkę (lata swoje miała), postanowiłam przerobić na coś innego. Przeciełam po skosie na pół, dofilcowałam na brzegach kratkę, dodałam dredy i miałam coś nowego do płaszcza. jak i do tuniki. Ostatni raz miałam ją na sobie na wernisażu. Na wystawie pokazałam swoje pastele. Na szyi okręciłam apaszkę (mąż żartował, że zrobiłam się na "artystkę") I taka jest prawda, że nikt nie zapytał mnie o moje prace, ale o to co mam na szyi. Koleżance tak się spodobała, że poprosiła mnie, czy coś podobnego zrobię dla niej. Miałam drugi kawałek apaszki więc zrobiłam.

To ja , na wernisażu z całą naszą grupą, ( na czarno, z dredami na szyi)
 To apaszka ufilcowana dla koleżanki. Nie ma obawy, że spotkamy się podobnie ubrane. Bo moja już nie jest moja, trafiła do innej koleżanki. Czyli muszę znowu coś zamotanego zrobić dla siebie.

Poncza są na każda porę. Lniane można zimą założyć np. do sukienki.


Dziękuję za każdy ślad odwiedzin. Ewa

12 komentarzy:

  1. Świetne prace;) Wyglądają bardzo ciekawie, więc nie dziwię się, że pytano;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są .Apaszka rewelacyjna i wcale się nie dziwię ze wzbudziła takie zainteresowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałam zdjąć z szyi, opowiedzieć że to nie jest klejone i bardzo bardzo krótko o filcowaniu.

      Usuń
  3. Ponczo rewelacyjne,a apaszki nieziemskie !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś wspaniałe apaszki, poncza mam, broszki mam więc czas na apaszkę pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje prace Ewuniu są nie tylko piękne ale i unikatowe więc nic dziwnego, że budzą zainteresowanie. Apaszka jest wyjątkowo efektowna!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDOWNE!! Czemu ja tak nie potrafię:( Kilka apaszek leży w szafie i nie mam na nie pomysłu. Naprawdę - prześliczne są Twoje prace i unikatowe!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, przestanę wchodzić na Twojego bloga!!! Każda Twoja praca tak mi się podoba, że każdą chciałabym mieć. A to ponczo jakie cudne i białego jeszcze nie mam...
    A ta zamotka- apaszka jest rewelacyjna! Ślicznie dziękuję też za broszkę- będzie dobrze służyć- jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szal-apaszka robi powalające wrażenie. Nie dziwię się, że wzbudził wielkie zainteresowanie. Twoje prace Ewuniu są rewelacyjne. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...