"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

czwartek, 21 grudnia 2017

Magnolie i róże.

Witam serdecznie!
Wszędzie ozdoby świąteczne a u mnie też świąteczne ale prezenty.
1. Ponczo asymetryczne - dzianina lniana w kolorze naturalnym i moje ukochane magnolie.
Filcowanie na mokro.

2. Szal z dzianiny typu "angora" - róże. Filcowanie na sucho (igłowanie)




 TUTAJ pisałam o warsztatach jakie przeprowadziłam w szkole. W pewnym momencie weszły moje koleżanki w ponczach. Zabrakło mi słów.
To jedno z cennych zdjęć, musiałam je sobie zapisać.
TU na stronie ZS nr 2 cała galeria zdjęć z przeprowadzonych zajęć.
Dziękuję za odwiedziny.



6 komentarzy:

  1. Zachwyciło mnie pierwsze - delikatne i na tych szarościach po prostu cudne.
    Różyczki też szalenie klimatyczne. Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba piękne, ale to z magnolią - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się prezentujecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magnolie zachwycają wyjątkowo!
    Zdrowych i spokojnych Świąt życzę oraz spełnienia choć części marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak przepięknie Twoje koleżanki wyglądają w tych cudnych ponczach!!Zdrowych,wesołych,spokojnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie bezcenne! Pięknie wyglądacie w tych ponczach!
    Cudowne są!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...