"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

sobota, 7 września 2013

Ciepło i zimno.

Witam wszystkich w niedzielny poranek.
Za oknem słońce, więc zacznę od szala w ciepłych jesiennych kolorach. Tym razem zrobiłam go dla siebie. Już go przymierzyłam z jesiennym płaszczem i pasuje idealnie. Jest duży (ok 2 m), ale lekki, delikatny.


Teraz powieje chłodem. Szalik czarno-biały. z dodatkiem włókien jedwabiu również białych i czarnych.Wymiary 98x39/40 cm. Broszka w komplecie.

 Ostatnio weszłam na statystykę mojego bloga. Bardzo dużo wejść ma post w którym jest apel o pomoc dla Kacperka . Mam nadzieję, wiele osób nawiązało kontakt z Mamą maluszka. Moje rękodzieło już tam poleciało.

 Dziękuję za odwiedziny, ostatnio zawitało do mnie kilka nowych osób. Mam nadzieję,że pozostaną na dłużej.Pozdrawiam serdecznie. Ewa

22 komentarze:

  1. Piękne szale! Masz niezwykły dar do tworzenie bajecznych otulaczy, jestem zauroczona nimi ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szale śliczne a wzory niepowtarzalne. Myślę, że ich przyszłe posiadacze będą bardzo zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te czarno biały jest idealny :) Pasowałby mi do płaszcza zimowego...zakochałam się w Twoich szalach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również się zakochałam...podziwiam, te piękne rzeczy i myślę, że dobrze, że są takie osoby jak Ty, które potrafią dawać innym tyle ciepła i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są te szale, a zwłaszcza ten pierwszy bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!! Zazdroszczę umiejętności, bo ja dopiero zaczynam przygodę z filcowaniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejne cudo! Szczególnie ten jesienny skradł moje serce. Jesteś niesamowicie zdolną kobietą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się pod tymi komentarzami! Robisz Ewo dzieła nieprzeciętne:-)
    Już niedługo będę się cieszyć...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też "oddaję" swój głos na ten pierwszy jesienny w kolorystyce szal :o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne szale, ten pierwszy w pierwszej chwili wzięłam za eko print na jedwabiu. Oba szale są śliczne, każdy w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne szale pierwszy w jesiennych kolorach bardzo delikatny,robi wrażenie,drugi w moich ulubionych kolorach.
    Oba cudeńka,też bym tak chciała umieć robić,metoda filcowania na mokro jest dla mnie wyzwaniem,może kiedyś...
    Pozdrawiam Ewo

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój szal jest cudny, w jesiennych kolorach . wspaniały. Zresztą wszystkie Twoje prace są cudne. Z przyjemnością tu zaglądam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu, brak mi słów. Piękne te Twoje szale. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne szale, robią na prawdę niesamowite wrażenie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oba szale są przepiękne, ale ten jesienny... no bajeczny po prostu :)))))) Ale masz zdolne łapki ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. czarno biały podbił moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze szale cudowne!!!! Pozdrawiam serdecznie - w koncu z Polski!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...