"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

sobota, 29 czerwca 2013

Dredy w różnych odsłonach

Dzisiaj zebrałam zdjęcia z naszyjnikami.
1.Kilka dredów o różnej grubości. Kwiatek ma niezależne zapięcie, więc można zmieniać jego położenie i przeznaczenie

2.Czarno - biały dredowy naszyjnik, można go nosić jako pasek.

3.Pomysł wykonania takiego naszyjnika/ zamotki/ zaczerpnełam z bloga Bożeny. Pomysłów na ułożenie jest wiele, można jeszcze bardziej go poprzeplatać.





Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony ślad. Miłej słonecznej niedzieli życzę wszystkim moim gościom.


30 komentarzy:

  1. Ewo piękne i pomysłowe naszyjniki, na dodatek dwojakiego zastosowania,bajka.
    Serce moje podbił czarno- biały cudownej urody.
    Zręczne ręce i nietuzinkowe wykonanie.
    Pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jejku, ależ to sliczne. Mnie też czarno biały zachwycił njabardziej. Koplania pomysłow u Ciebie. Serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te naszyjniki ;) Wszystkie śliczne nie wiem który ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ładne, ale zgadzam się z opinią, że czarno-biały ma w sobie coś... Śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj się poczułam jakbym oglądała kolekcję jakiegoś projektanta! To już nie robótki Ewuniu, to prawdziwe projekty. A ta ostatnia zamotka jest niesamowita. Przyszło mi nawet do głowy, że pięknie by wyglądała jako dekoracja wnętrza - jak niezwykły obraz. Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Ewuniu niesamowite prace. Bardzo mi się podobają, zwłaszcza ze względu na tyle możliwości ich ułożenia.:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie wpadł od razu w oko naszyjnik czarno-biały, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne!!!!! No popieram koleżanki że czarno-biały wpada w oko, ale i pozostałe są świetne!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko niesamowite, ale ten ostatni naszyjnik to po prostu cudooo... Jesteś mistrzynią filcu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się ten ostatni:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko śliczne ale ten ostatni przepiękny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Widze,ze i Ja dolacze do wielbicielek czarno-bialego naszyjnika,ale zaznaczam mocno,ze wszystkie sa absolutnie genialne!!!
    Serdecznosci wiele sle Ewo !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś czarodziejką filcowania;)Wszystko jest po prostu boskie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jesteś prawdziwą projektantką a filc w Twoich rękach ożywa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są te zaplątane naszyjniki, bardzo mi się podobają. Chylę czoła przed Twoją twórczością Ewo.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne naszyjniki! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny naszyjnik/Myślę że ozdobi sukienkę w prostym fasonie lepiej niż złota kolia -Uśmiechnij się .Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się prezentują te "zamotki" w Twoim wydaniu.Zwłaszcza ten czarno-biały wpadł mi w oko:)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się te ozdóbki, szczególnie ostatnia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No, takie dredy to mogłabym nosić :)) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tyle tu różnych ciekawych technik można odkryć-mówię o blogach i Twoim też, to fajnie,że jest taka możliwość wymiany doświadczeń, podzielenia się , podglądnięcia. Super ten dredowy szal czy naszyjnik:):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są wszystkie, a ten czarno biały naszyjnik skradł mi serce:) Pozdrawiam cieplutko. ANia

    OdpowiedzUsuń
  23. Co pięknego, naprawdę. Uwielbiam wszelkiego rodzaju apaszki i szaliczki, a te fiolety są cudne.pozdrawiam! JoAnna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne naszyjniki! Każdy inny i nie powtarzalny ;-)) Bardzo plastyczne i artystyczne ;-)) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne te Twoje dredy, powinnaś założyć sklep z rękodziełem artystycznym!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo się tego narobiłaś!
    Masz talent jak oglądam Twoje szale to mnie ściska - są takie piękne!
    Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ Ty piękne rzeczy robisz-podziwiam za cierpliwość.
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...