"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

wtorek, 25 kwietnia 2017

Czerwono mi .....

Prawie 3 lata temu w "Stylowych dodatkach" znalazły się moje prace Stylowe dodatki
Zostałam poproszona, aby ufilcować podobny do tego prezentowanego w czasopiśmie.
1. Naszyjnik " Dwie róże" i różne wersje zaplatania.





Czerwona wełna zagościła i w broszkach, poszło tak za ciosem.
2. Mak

3. Róża


Dziękuję wszystkim za odwiedziny, pozostawiony ślad odwiedzin. 
Mam do Was pytanie, odnośnie odpowiedzi  na komentarze pozostawiane pod postami.  Rzadko to robię na swoim blogu.  Zastanawiam czy ktoś wraca do zaległych postów i ewentualnie je czyta. Gdy czasami wracam na czyimś blogu do dawniejszego postu, to widzę podziękowanie, odpowiedź. Tylko ja tego nie wiem. Czy do Was trafiają bezpośrednio odpowiedzi na pozostawiony komentarz na blogu koleżanki?. A może jest na to jakiś sposób? Zmobilizowała mnie to postawienia tego pytania ostatnia sytuacja. Przeglądając blog jednej z koleżanek , pod moim komentarzem ( z grudnia ubiegłego roku ) znalazłam podziękowanie i jednocześnie pytanie do mnie. Wyszło na to, że jestem niegrzeczna i zlekceważyłam prośbę ( ja tak o sobie pomyślałam ). A zupełny przypadek sprawił, że tam zajrzałam. Ale tak, czy tak, postanowiłam się poprawić i również będę zostawiać ślad, że czytam komentarze. A czytam zawsze. 
Krótka myśl na podsumowanie dnia.
Skromność i bezczynność
nie mogą żyć razem.
                            św. Jan Bosko

17 komentarzy:

  1. Wszystko jest bardzo piękne, ale naszyjnik Dwie róże uwodzi mnie zdecydowanie. To coś dla mnie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne musisz wrócić do filcowania i taki naszyjnik jest w zasięgu Twoich rąk.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszelkie komentarze na moim blogu wyświetlają mi się na poczcie gmail, natomiast odpowiedzi na moje komentarze na cudzych blogach mnie się nie wyświetlają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś widzę króluje czerwień. Wspaniały sposób na rozweselenie każdej kreacji. Róże są prześliczne!
    Nie jestem specjalnie biegła w tych sprawach ale zauważyłam, że jak się pisze przez profil google to przychodzą wszystkie powiadomienia, także odpowiedzi. Wszystko zapewne da się ustawić ale ja się trochę boję eksperymentować z blogiem. Sama często wracam tam gdzie wiem, że znajdę odpowiedź, to bardzo miłe.
    Pozdrawiam Cię Ewuniu serdecznie i ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu. Więc podobnie ja mam. Poruszam się niepewnie i internet znam na tyle na ile mi jest to potrzebne. Boję się coś zmienić aby czegoś nie pokopać.

      Usuń
  5. przepiekny mak i naszyjnik różany, patrze i jestem pełna podziwu dla Twoich umiejętności

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwię się, że poproszono Cię o zrobienie podobnego. Kiedyś wkładalo się kwiaty we włosy. Dziś można sobie bardziej trwałe owinąć wokół szyi dzięki Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu,przepiękne są te kwiatki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnik różany i tulipanowy z poprzedniego posta są genialne! Wciąż zamierzam wrócić do filcowania i jakoś mi nie po drodze. Na razie cieszę oczy u Ciebie. Co do komentarzy, też poczułam taki problem i nadal jestem w kropce. Ale teraz wiem, że nie tylko ja tak mam. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje filcowanie było piękne. Może Cię zainspirują moje kwiatki do powrotu.

      Usuń
  9. Piękny naszyjnik i broszki!
    Ja mam na blogerze w bocznym pasku zakładkę "komentarze" i tam wyświetlają mi się wszystkie komentarze dotyczące odpowiednich postów. Natomiast takiej opcji powiadamiania to chyba nie można zainstalować, dobrze by było spytać znajomego informatyka,czy to jest możliwe.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pod polem na komentarz istnieje kwadracik do zaznaczenia z opisem "Powiadamiaj mnie". Zaznaczenie tego kwadracika spowoduje, że na email przychodzić będą powiadomienia o kolejnych komentarzach dodanych po naszym.
    Choć nie przepadam za czerwienią, w Twoich ozdobach podoba mi się nawet ona. :) Piękne prace. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie prac i podpowiedź. W najbliższym czasie sprawdzę jak to działa. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...