"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

piątek, 28 kwietnia 2017

Czas magnolii.

Witam wszystkich serdecznie.
Chyba nie ma takiej osoby, która była by obojętna na urodę magnolii. Nie mam swojej własnej, dlatego zdarza mi się przystawać przed cudzymi ogrodami, gdy kwitną magnolie.
Dla wielbicielki magnolii powstało ponczo z motywem magnolii.
Dzianina lniana w kolorze naturalnym, wełna merynosów australijskich filcowana na mokro. 
Ponczo asymetryczne, swobodnie układane pod szyją. Zszywane tylko z jednego boku.

 Tak wygląda bok ( ten bez szwu)
 Tył
 Inny sposób noszenie - szew na plecach.

 Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze. Zapraszam ponownie i słonecznych dni życzę.

29 komentarzy:

  1. Ewo! to jest piękne, pierwsza klasa! podziwiam Twój talent! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są te magnolie i w ogóle ponczo zachwycające.
    Podziwiam i pozdrawiamj wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magnolie jak żywe, cudne.
    Obie aranżacje świetnie wyglądają.
    A jak prezentuje się fragment ze szwem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izo. Nie zrobiłam zdjęcia zszytego boku a poncza już u mnie nie ma. Przy następnym zrobię i zobaczysz.

      Usuń
  4. Cudne, naprawdę jestem pod ogromnym wrażeniem. Magnolie są piękne i na żywo i na Twoim ponczo, choć te drugie brylują dłużej... Brawo Ewuniu! Pozdrawiam wiosennie i zapraszam do moich kącików! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też należę do osób lubiących magnolie:))Nawet takie, jak Twoje, cieszą moje oczy:)) Piękne poncho - a magnolie jak żywe:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne- jak zawsze. A ja w Twoim magnoliowym chodzę często, bo je uwielbiam. Nawet na Rezurekcję zarzuciłam na gruby kostium.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaniemówiłam z zachwytu na widok kolejnego cudownego poncza. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po prostu P R Z E P I Ę K N E !!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, magnolie jak prawdziwe :) Cudowne. Będzie miała wielbicielka magnoliowych kwiatów, kwitnące pąki cały rok :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ponczo jest rewelacyjne, pięknie dobrane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu zawsze wyśpiewuję hymny pochwalne ,ale inaczej się nie da😁
    Ponczo jest rewelacyjne,a kwitnące magnolie uwielbiam 😊
    Pozdrawiam cieplutko mistrzynię filcowania😘 😘 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne ponczo :).

    Też podziwiam magnolie w cudzych ogrodach ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponczo przewyższa urodą krzewy magnolii!!! Zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  14. Magnolie jak żywe!! Pięknie Ci wyszły! Uwielbiam moją magnolię, ale nie nawidzę zbierania płatków i liści z niej :( Są ich ogromne ilości

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ponczo!!! Magnolie jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To prawda magnolie mają urodę która u wszystkich budzi podziw. A to ponczo budzi podziw nie tylko u mnie. Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejne wspaniałe ponczo! Podziwiam wciąż Twoje filcowe prace:))

    OdpowiedzUsuń
  18. To śliczne, delikatne ponczo Ewuniu! A moja magnolia właśnie zmarzła, wystarczyła jedna noc i ścięło wszystkie kwiaty. Trudną mamy wiosnę w tym roku. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...