"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

piątek, 21 sierpnia 2015

Delikatne muśnięcie błękitu.

Taką prośbę otrzymałam od Dusi która zachwyca swoim cudnej urody ogrodem. To muśnięcie błękitu miało zdobić ponczo.
Wybrałam dzianinę lnianą i ozdobiłam różami. Mam nadzieję, że ponczo dobrze komponuje się z sukienkami Dusi (ta na zdjęciu to moja)



Pozdrawiam ciepło z pięknej ziemi lubelskiej ( moje rodzinne strony) Ewa

13 komentarzy:

  1. Rzeczywiście delikatnie muśnięte błękitem! Wygląda ślicznie. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. zły tytuła, pomyliłaś się , powinno być cudowne muśnięcie błękitu, wtedy byłoby zgodnie z prawdą, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponczo śliczne ,a detal dodaje całości niepowtarzalnego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Założę się, ze Dusia założy to cudo na rozpoczęcie roku szkolnego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękne [ jak to prace Ewuni] , jestem zachwycona , dobieram sukienki [ idę na ślub chrześniaka] więc muszę wyglądać ha ha Ewuniu dziękuję pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusiu dziękuję Ci bardzo za dobre słowo. Serdeczności przesyłam.

      Usuń
  6. To piękne ponczo widziałam u Dusi na własne oczy i z ogromną szczerością mogę powiedzieć, że jest zachwycające. Pomijam fakt, że jest w moich kolorach, ale to wykonanie, ta perfekcja. Cudo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej mi miło czytać takie komplementy. Dziękuję ślicznie. Hafty już podziwiałam, piękne. Pozdrawiam. Ewa

      Usuń
  7. Witaj Ewo.
    Powiem Ci , że Twoje prace są bardzo eleganckie, takie niezwykłe, delikatne.
    Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. U ciebie zawsze tak ciepło i miło :) A to ponczo jest jak delikatne muśnięcie bryzy morskiej, ślę serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace są z sercem tworzone i dlatego są wyjątkowe, piękne i eleganckie.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...