"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

poniedziałek, 20 stycznia 2020

Babcia, babusia....itp

Ktoś, kiedyś powiedział....... że się komuś, czegoś tam nie odmawia.... ?!
Komu?... No wiadomo WNUKOM... 
A kto ? ... Babcia i Dziadziuś. Tak mówią do nas nasze kochane skarby. Czasami było z imieniem ... babciu Ewu.. .. To było słodkie. Teraz już mówią bardzo poprawnie i tak nie odmieniają mojego imienia.
Na zaproszeniu, na uroczystość z okazji Dnia Babci i Dziadka, jakie otrzymaliśmy od naszej wnuczki Marysi jest taki cytat:
" Bóg nie mógł być wszędzie,
więc stworzył Babcie i Dziadka" 
 
Z okazji imienin, otrzymałam laurkę z takim wierszem. Ułożony przez Adasia lat 8. I jak się tu nie rozklejać?

Zadaniem Babci jest jeszcze ubierać lalki Marysi.
Ta lalka o imieniu Kasia, ma już swoje lata... bo to lalka mamy Marysi. Ubranie miało prawo się zniszczyć, a jeszcze na dodatek zaginął jeden bucik.
Dla Kasi zrobiłam wszystko na szydełku. Buciki i nawet majtki. I teraz tak się prezentuje!



Marysia uwielbia rysować, robi zakładki do książek. Na jej  prace potrzebny jest osobny post. Mam swoje portrety w sukniach o jakich tylko mogę pomarzyć.
Pisać można by dużo, o tym każda Babcia wie!
Zakończę taką myślą, z mojego wspaniałego kalendarza.
Najłatwiej wygrać życie
w kochającej się
i trwałej rodzinie.
                                        Marek Dziewiecki

23 komentarze:

  1. Urocze! Ja muszę z synkiem jeszcze zrobić laurkę dla dziadków ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość takich prezentów mam w pudełku. Takie laurki są najcenniejsze.

      Usuń
  2. Oj lalka jaka fajna aż chce się znowu być dzieckiem:)) Super ją wystroiłyście :) Te chwile spędzone z babcią pamięta się przez całe życie .Zdolne są te Twoje wnuki po babci . Miłego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, wiem o czym mówisz!
    Masz cudowne Wnuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia babcię zrozumie (hi, hi...)Pozdrawiam Basiu.

      Usuń
  4. Piękny wierszyk,aż się wzruszyłam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie jest być babcią, to największe szczęście na świecie.
    Śliczny wierszyk napisał Twój wnusiu, jak tu się nie wzruszać?
    Uściski od babci Ewy dla babci Ewy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również serdeczności dla babci Ewy! Znasz to uczucie szczęścia gdy patrzy się na kochane buźki.

      Usuń
  6. Słodki i szczery wierszyk, zdolny wnusio. Lale wystroilaś pięknie, masz zdolne ręce.
    Laurki z przedszkola i ze żłobka też wiozę do domu.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laurki to dla dziadków cenne skarby. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ewuniu, rozczulający wierszyk! Rozumiem Twój zachwyt wnukami, bo sama się swoimi dwiema dziewczynkami zachwycam. To wielkie szczęście być babcią.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierszyk od wnucząt jest rzeczywiście rozczulający. Na pewno zapadnie Ci mocno w serce. Troszkę zazdroszczę Ci tych zachowanych lalek. Żałuję, że żadne moje lalki się nie zachowały, a miałam ich naprawdę bardzo dużo. Ustawiałam je na podłodze, opierając o brzeg łóżka i sprawdzałam obecność, a potem bawiłam się nimi w dom i szkołę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My też bawimy się w szkołę. W dzienniku zapisane są lalki i inne pluszaki. Nie zawsze są wszyscy obecni ale tak to w szkole jest. Jest sprawdzanie listy, dzwonki na przerwę i lekcje. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne takie wnuki:) Bardzo ładna lalka i ubranko ma świetne:) Wcale nie widać,że może mieć sporo lat.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój dorosły już dawno syn,wyremontował swojego misia, który ostał się po mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. cóż za uroczy Adaś! oj takie rzeczy rozczulają serce.. bardzo.
    A laleczka pięknie ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu wiele radości sprawił mi Twój post,choć nie jestem jeszcze babcią ,to wiem że takie chwile zapadają w serducho.
    Wiersz dla Ciebie od Adasia zachwyca szczerością dziecięcego serduszka,dobrze być kochanym i docenianym.
    Lalka ubrana zacnie,powiedziałabym na bogato.
    Z dzieciństwa zachowała mi się jedna duża plastikowa lalka,podarowała mi ją moja śp.chrzestna matka,ma wielkość rocznego dziecka,oraz dwie maleńki laleczki z gumy ,przywiezione jeszcze z NRD :D ,to były czasy.
    Pozdrawiam Ciebie cieplutko Babciu Ewuniu i życzę wiele radości podczas wspólnych zabaw z wnukami. Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż chwyta za serce taki wierszyk! Piękną sprawiłaś kreację lalce Marysi.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka babcia to skarb!, nie dość , że kocha bezgranicznie to potrafi wydziergac same cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  16. As stated by Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh an average of 19 kilos less than us.

    (Just so you know, it has NOTHING to do with genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING to do with "how" they eat.)

    P.S, I said "HOW", and not "WHAT"...

    TAP on this link to determine if this brief test can help you decipher your real weight loss possibility

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...