"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

niedziela, 19 czerwca 2016

Len w roli głównej.

Witam serdecznie.
Lnu u mnie ostatnio sporo. Ale na tę porę roku wprost idealny. W samych motywach nic nowego ale jeżeli się podobają, to powstają podobne.
1. Ponczo - len w kolorze naturalnym, fuksje.


2. Asymetryczne ponczo - podobne jest w poprzednim poście.


3. Szal z irysami.




          Dziękuję za odwiedzimy.
Co skraca mi czas? - Działanie!
Co wydłuża go niemiłosiernie? - Bezczynność!
                                        Johann Wolfgang Goethe
 

17 komentarzy:

  1. Fuksja w pełnym rozkwicie - piękna, subtelna i delikatna.
    Ponczo z tego i poprzedniego wpisu równie urocze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace!!! Pięknie się prezentują!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne! Ewuniu, bardzo proszę o zajęcie mi kolejki. Marzenia przedstawię niebawem. Od kilku tygodni chodzę z projektem, bo wszystkie poncza, które mi zrobiłaś noszę bez przerwy- uwielbiam je...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, miło mi czytać takie słowa, miód na moje serce. Dziękuję bardzo i czekam.

      Usuń
  4. Kolejne wspaniałe dzieła!!! Pierwszym z fuksjami jestem zachwycona!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu ten len mnie kusi i tak jak Basia chyba znowu się do Ciebie uśmiechnę,bo kusi mnie to lniane ponczo tylko motyw powoli dojrzewa mi w głowie,więcej w mailu napiszę.
    Wszystkie prace są rewelacyjne :)serdeczności przesyłam dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne , ale te irysy - cudne są!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty jak z zaczarowanego ogrodu. Tu jest serce i zmysł artystyczny. Ewuniu, kochana artstko>

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam fuksje, piękne prace;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zachwyciły irysy-są wyjątkowe!!! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, jak mi się podobają te Twoje lniane filcowanki. Irysy wyszły przepieknie. Jedne z moich ulubionych kwiatów.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, cudowne prace. Lniana dzianinka idealna jest na tę porę roku. Czy Ty poncza też sama szyjesz z tego lnu?
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu. te proste poncza szyję sama. Ale to z fuksjami to już moja bardzo zdolna koleżanka. Ma pracownię, odpowiednie maszyny.

      Usuń
  12. Piękne prace, oczu od nich nie można oderwać. Delikatne...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...