"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

sobota, 17 marca 2018

Poncza - irysy i magnolie.

Miałam pisać częściej! Tak sobie obiecałam i na obietnicy się skończyło. Zdjęć przybywa i w końcu zapomnę co robiłam. Dzisiaj poprzestanę na ponczach.
1. Ponczo asymetryczne, dzianina typu "angora", irysy filcowane na sucho.
 Powtarzam się z takimi informacjami ale ostatnio utwierdziłam się, że ma to sens dla osób które pierwszy raz trafiają w moje progi. Wzór ufilcowny z przodu i w tyle poncza.


 2. Ponczo symetryczne z wełny parzonej. Magnolie filcowane na sucho.




Jak często obiecujemy bliźnim modlitwę w ich intencji? Czy pamiętamy o tym? Prosimy o nią bliskich. Jak reagujemy na czyjąś deklarację  "będę pamiętać o Tobie w modlitwie". Nie zadaję tych pytań aby kogokolwiek prowokować . Ale w moim kalendarzu jest taka myśl:
Modlitwa wzajemna
jest błogosławioną więzią,
która nigdy nie słabnie.
                                                         Kard. Stefan Wyszyński 
Więź z żyjącymi oraz z tymi którzy są już w domu Ojca. 
Ewa
 

21 komentarzy:

  1. Cudne poncza.Irysy moimi faworytami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym mogła mieć je wszystkie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I cóż mam na to powiedzieć ! Cieszy mnie takie zdanie. Dziękuję Basiu.

      Usuń
  3. Ewuniu,oczy na wierzch wychodzą z zachwytu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu, chroń oczy do swoich pięknych haftów !

      Usuń
  4. Kolejne piękne poncza - uwielbiam je oglądać, bo niesamowicie tworzysz bajeczne, kwiatowe obrazy.
    Wierzę w moc modlitwy, niejednokrotnie moja rodzina doświadczyła tej mocy:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Są śliczne Ewuniu! Urzekło mnie to jasne z magnolią - jak obietnica wiosny.
    Cieplutko Cię pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stale sobie obiecuję że będę częściej pisać i nie wychodzi, po prostu. Irysy i magnolie PRZEPIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami to tylko problemy z przełamaniem się - siadam i coś piszę. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Brak mi słów Ewuniu, żeby opisać te piękne poncza.Twoje kwiaty to poezja. Podziwiam, zachwycam się i bardzo się cieszę, że mam jedną z Twoich pięknych prac. Nie ukrywam, że chciałoby się więcej... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, jest mi bardzo miło czytać takie słowa. Dziękuję.

      Usuń
  8. Twoje poncza zawsze bez względu na ich kolor, czy kwiaty prezentują się wyśmienicie! Gratuluję twórczości mistrzowskiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko bardzo Ci dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  9. CUDNE!!! Irysy wyszły fantastycznie!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne,Ewuniu Twoje poncza w realu zyskują jeszcze więcej pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te poncza, to w irysy mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje poncza Ewuniu, są przepiękne na zdjęciach i w realu😊
    Jeśli obiecuję komuś modlitwę ,to zawsze dotrzymuję słowa.
    Buziaki zostawiam 😚😚😚

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...