"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

piątek, 17 października 2014

Broszki - dzwonki.

Witam wszystkich serdecznie.
Mimo brzydkiej pogody i pieskiego humoru. Z jakiego powodu? Z powody zdjęć a właściwie z powodu braku umiejętności ich wykonywania. Drobiazgi czyli broszki a tyle czasu straciłam,  zrobiłam dużo zdjęć a i tak  niewiele dało się wybrać. Ale trudno, pokazuję.Niestety kolory w większości zdjęć odbiegają od rzeczywistych.
Broszki w kolorze czerwonej cebuli
1. 

 2. 

3.

Broszka w kolorze fioletu (bakłażana)


Broszka w kolorze rubinu

 
 Lubię robić broszki i będę je robić. Na drobne, niezobowiązujące prezenty w sam raz. Ale zdjęć nie lubię im robić i już. A może to wina pogody? Kiepskiego aparatu? Na coś trzeba zgonić.
Cytat dnia
 Nie wolno niczego nie robić
tylko dlatego, 
że nie można
robić wszystkiego.
                          Iwan Turgieniew

 

16 komentarzy:

  1. Twoje broszki są prześliczne, wiem to na pewno, bo mam ich kilka i uwielbiam je nosić. Cieplutko pozdrawiam Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Ty aby nie przesadzasz Kochana z tą samokrytyką:))
    Obejrzałam sobie te zdjęcia broszek raz ,drugi i trzeci........ i na prawdę nie bardzo rozumiem o co tu chodzi.Zdjęcia wyraźnie pokazują piękno broszek.Nie wiem jak się sprawa ma co do kolorów. Sama mam ogromne z tym problemy zwłaszcza przy bieli.
    Ale powtórzę jeszcze raz, że piękno tych broszek jest dla mnie widoczne absolutnie.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są prześliczne! A z jakości zdjęć przesadzasz:) Brochy na nich prezentują się pięknie:))) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie zdjęcia są bardzo dobre, ostre, no i pokazują piękne broszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj Ewo
    piękne wszystkie ale wyboru dokonałam- w kolorze czerwonej cebuli i rubinu, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze z radością czekam na każdy kolejny Twój post Ewo, tak pięknie tworzysz,że z przyjemnością oglądam Twoje prace. Broszki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie broszki baaardzo mi się podobają, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, zmieniłam adres bloga sprawdz czy mozesz wejść yolanda-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Broszki są bajeczne, bardzo piękne i eleganckie ;-)) U mnie na jakość zdjęć ma ogromny wpływ pogoda i co za tym idzie światło ;-)) Najlepszą ostrość zdjęć uzyskuję fotografując na dworze, nawet w pochmurny dzień ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmieniłam tez nick na Yolca -art,przepraszam,proszę zmiń adres mojego bloga w swoich obserwowanych, bo nie zobaczysz nowych postów....

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne te dzwoneczki Ewuniu cudowne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace! Z każdej strony idealne... te białe smugi... po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie się Twoje kwiaty na zdjęciach podobają... Tak więc rób ich więcej i pokazuj nam, będziemy z przyjemnością oglądać :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj
    wybrałam 18 -go bm. i mam ( nie w marzeniach lecz na jawie )
    dotarły dzisiaj, obydwie są cudne.
    pozdrawiam,pa pa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...