"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

środa, 23 maja 2018

Szarości

Witam serdecznie!
Tematem przewodnim dzisiaj jest kolor szary. Sam w sobie może smutny, mało twarzowy ale z dodatkiem innego koloru zyskuje bardzo dużo.
 1. Jedwabny szal.
Szal na specjalną okazję dla koleżanki. Sukienka w kolorze czerwonym i dlatego kwiaty też w czerwieni.  Znowu poczułam radość pracy z jedwabiem - jego delikatność i lekkość.






2. Kamizelka
Będę nieskromna ale udało mi się ! Niby nic - delikatne róże ale nie mogłam się nacieszyć efektem.. Nie ukrywam, że zawsze gdy filcuję coś na powierzonej odzieży, mam wielką tremę. Oby nie zniszczyć. Ale radość koleżanki zrekompensowała mi moje wszystkie obawy.



3. Ponczo
Szara wełna parzona i ukochane magnolie.



Szczęście nie jest rzeczą łatwą:
trudno je znaleść w sobie,
a nie sposób gdzie indziej.
                           Nikolas de Chamfort
Ewa

12 komentarzy:

  1. Ewuniu, jak zwykle wspaniałe prace przedstawiasz. Wielkie brawa dla Twej twórczości! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewa jesteś mistrzynią ! Kolejne cuda stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu cudny szal powstał, oczywiście kamizelka i ponczo również zachwycają. Twoje prace kochana zawsze cieszą oczy.
    Buziaki zostawiam��

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka delikatność, niesamowicie piękne rzeczy. Brawo dla Ciebie. Poncho i szal to prawdziwa magia, elegancja i właśnie ta niesamowita kobieca delikatność. Cuda. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace. Nie mogę napatrzeć się na ten jedwabny szal... cudowny :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna stara kobieta:-) zachwyca si szalem- jest cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takimi dodatkami szarość nie jest "straszna" - wręcz przeciwnie, to właśnie ten kolor wydobywa całe piękno filcowanych kwiatów!
    Cudowne prace!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje szarości Ewuniu wcale nie są smutne :) Kamizelka jest urocza ale szal robi niesamowite wrażenie, jest piękny!
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem szal jest bardzo wesoły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szal jest przepiękny !!! Czasem zastanawiam się : jak Ty to robisz, że takie cuda wychodzą spod Twoich rąk ? Czarodziejka !!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szal jest wspaniały!! Robi wrażenie i jest taki inny, nie widziałam takiego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prace :) Ostatnio pokochałam szarości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...