"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

niedziela, 14 stycznia 2018

Naszyjnik i cos tam jeszcze....

Najwyższy czas aby pokazać, że coś tam tworzę, chociaż nie powstało tego dużo. Ale jest trochę zdjęć i wszystko wrzucam w jednym poście. Coś ostatnio trudno zabrać mi się do pisania i pokazywania na bieżąco
Prezentację otwiera  praca, jaka powstała w minionym tygodniu.
1. Naszyjnik - dredowiec.
Trzy dredy, niezależne od siebie. Każdy zakończony kwiatkiem i listkiem.




2. Beret z różą.


2. Chusta - dzianina lniana połączona za wełną. Filcowana jeszcze w starym roku, doczekała się pokazania.





 Myśl z mojego kalendarza na dzisiejszy dzień.
Jeśli kochasz życie,
nie trać czasu,
bo z czasu składa się życie.
                               Beniamin Franklin

16 komentarzy:

  1. Jak zwykle wszystko CUDNE!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wszystko.Serce moje skradł dredowiec :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałości tworzysz. Te trzy kwiaty na dredach są po prostu fantastyczne. Śnią mi się takie. Beret też mam w planach.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ciągle jestem pod wrażeniem Twoich wspaniałych prac!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie prezentuje się ten naszyjnik, gdy trzy dredy zaplecione są blisko szyi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace cudo.Bardzo mi się podoba naszyjnik. A cytat - samo życie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze, Twoje prace Ewuniu są piękne, ale tym razem chusta zaintrygowała mnie najmocniej:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace choć najbardziej urzeka mnie chusta <3

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te naszyjniki! Mistrzostwo z każdej strony!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace! Chusta rewelacyjna, choć i dredowiec cieszy oczy. Pozdrawiam noworocznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prace Ewuniu. Zachwyciła mnie chusta, jest niezwykle efektowna.
    Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma takiej rzeczy,która mi się u Ciebie Ewuniu nie podoba,ale chusta jest dzisiaj dla mnie najpiękniejsza.
    Serdeczności najmilsze zostawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. super, przede wszystkim chusta! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. OOOO jakie cuda :) Chusta po prostu absolutnie piękna :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...