"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

sobota, 22 lipca 2017

Trochę inne lniane ponczo.

Witam serdecznie po długiej nieobecności.
To ponad miesiąc. A wszystko przez remont łazienki. Małej a całe mieszkanie wyłączone z użytku przez prawie 3 tyg. Zapowiadało się na krócej ale wyszło jak wyszło. Pokój zamienił się w magazyn, oklejone szafy - wydobycie ubrań czasami wymagało karkołomnych wyczynów, wszechobecny kurz, itp....  Co tam się nad tym rozwodzić. Już posprzątane i cieszy mnie całkowita metamorfoza łazienki.
To teraz czas na prezentację poncza. Doczekało się wreszcie. Zrobione i obfotografowane  miesiąc temu ale był taki czas, że do komputera trudno było się przedostać.
Ponczo - len w kolorze naturalnym. Inaczej się układa bo inaczej krojone.  Miała być tunika, a po różnych kombinacjach i tak wyszło ponczo. Dredy (listki) to element stały ale można zmieniać broszki. Przygotowałam w 2 kolorach ale zawsze może być inna, dobrana do koloru sukienki, spodni itp.
1. Czerwony akcent.


2.Czerń i biel.




 Dziękuję za odwiedziny, teraz ja biegnę do Was. A zaległości mam dużo, oj dużo. 
Na dzisiejszy dzień i najbliższe:
Człowiek jest odpowiedzialny
nie tylko za uczucia,
które ma dla innych, 
ale i za te
które w innych budzi.
                                                       Kard, Stefan Wyszyński

26 komentarzy:

  1. Ależ cudowne Ewuniu. Każda Twoja praca mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje to ponczo Ewuniu, jest niezwykle efektowne.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jak ja uwielbiam Twoje poncza i dodatki,no wszystko co robisz jest przepiękne,zrobione ze smakiem,cudne,a możliwość zmieniania broszki genialny pomysł,za każdym razem można uzyskać inny efekt,super😊😍😘
    Coś o remontach co to miały trwać krótko wiem,ślę najważniejsze że efekt końcowy jest taki jakiego oczekiwałaś 😊
    Serdeczności najmilsze zostawiam Ewuniu 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być ale 😁 tak to jest pisać z telefonu😁

      Usuń
    2. Małgosiu, lejesz miód na moje serce. Dziękuję bardzo za tyle dobrych słów. Serdeczności przesyłam.

      Usuń
  4. Ewuniu ja jestem pod wrażeniem twych cudownych poncz - podziwiam je i twoje zdolności artystyczne ze zdwojoną uwagą - buziaki ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba - eleganckie, przydatne, uniwersalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu P R Z E P I Ę K N E !!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zestawienie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne, świetny pomysł z tym, że broszki można zmieniać!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewo, jaki piękny cytat dodałaś na koniec !!! Ponczo jest przepiękne !!! Nie wiem jak Ty to robisz, ale jesteś w tym dobra !!!
    Jeśli chodzi o remont - to wiem coś o tym. Już trzy lata remontujemy stary dom i ciągle końca nie widać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne poncza!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekty zachwycające są Twoich zmagań z wełną czesankową. Piękne poncza wyszykowałaś! Pozdrawiam wakacyjnie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Poncho bardzo mi się podoba. Świetny pomysł z tymi wymiennymi broszkami. Obie broszki są śliczne.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne to ponczo! Podziwiam! ♥ Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...