"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Aplikacja na sukience i ponczo

Jeśli wasze serca
pozbawiacie umiłowania piękna,
pozbawiacie się
całego piękna życia.
                                                 Jan Jakub Rousseau 
A piękno znajdziemy w każdym słowie i zdjęciu u BASI, na blogu http://5porroku.blogspot.com/.
Od Basi otrzymałam kolejne wyzwanie - ozdobienie sukienki. Miało być filcowanie na sucho ale materiał okazał się niewdzięczny do takich zabiegów. Ale przecież nie mogłam. tak po prostu jej odesłać i nic nie zrobić. Wymyśliłam aby naszyć ufilcowane aplikacje. 
Basia pozwoliła mi wykorzystać jej zdjęcia w sukience. 



Razem z sukienką powędrowało też lniane ponczo.  Wykonane dwoma technikami : filcowanie na sucho i na mokro.


 To jest ponczo asymetryczne. Obiecałam kiedyś pokazać ten drugi bok, ze szwem.
 Dziękuję za odwiedziny. Ewa

28 komentarzy:

  1. Przepięknie je ozdobiłaś :) rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję Ewuniu za ten piękny dar.
    Kocham wszystkie ozdobione Twoimi rękoma rzeczy. Potrafisz wyczarować coś wspaniałego nawet w sytuacjach niemożliwych.
    Sukienką się cieszę ogromnie, a ponczem zachwyci się niebawem moja droga Kuzynka.To piękne, że chcesz się dzielić z nami swoim talentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, cała przyjemność to widzieć Cię uśmiechniętą. Dziękuję za zaufanie i powierzenie mi sukienki.

      Usuń
  3. Super wyszło,bardzo ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne aplikacje! I kolejne wspaniałe poncho!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale sobie poradziłaś Ewuniu z tą sukienką - jest śliczna! Ponczo również mi się podoba, jest stonowane i bardzo eleganckie.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu, mnie Basia w tej sukience też się bardzo podoba.

      Usuń
  7. Pięknie się prezentuje sukienka z Twoją aplikacją;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle piękne filcowane prace. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ozdobiłaś sukienkę. Ponczo cudne :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu, jak zwykle pięknie i niepowtarzalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie ozdobiona sukienka, ale najbardziej podoba mi się ponczo. Piękne rzeczy z filcem w tle. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezwykle miło Cię gościć. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  12. Sukienka ślicznie się prezentuje!!! Wspaniały pomysł z naszyciem aplikacji!!
    Ponczo delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomysłowe :) szczególnie ponczo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam często. Idę do Ciebie zachwycać się akwarelami.

      Usuń
  14. Pięknie filcujesz, jak zawsze - prawdziwa z Ciebie mistrzyni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, robię najlepiej jak umiem. Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  15. Ewuniu,kto jak kto ,ale Ty Ewuniu sobie zawsze poradzisz z wyzwaniem.Sukience nadałaś tego tzw.sznytu,Basieńka wygląda w niej cudownie.
    Wszystkie Twoje poncza uwielbiam,są rewelacyjne.
    Serdeczności najmilsze ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję Małgosiu. Tak, Basia wygląda bardzo ładnie, bo tak naprawdę wszystko dopiero na człowieku nabiera urody (a szczególnie tak ładnym jak Basia). Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...