"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

czwartek, 16 lutego 2017

Sukienka z magnoliami.


Witam serdecznie!
Dłuższa nieobecność spowodowana wyjazdami i nagromadzeniem się takich tam różnych spraw. Dlatego dzisiaj mało zdjęć, bo nic nowego nie ufilcowałam. W głowie trochę projektów - powoli je zrealizuję. W marcu nowa wystawa grupy "Werniks"  - trzeba " coś " przygotować.
Dzisiaj prezentuję sukienkę którą zdobiłam jeszcze w styczniu. Stres przy tym filcowaniu duży, bo koleżanka powierzyła mi już gotową , uszytą sukienkę. I cały czas myśl - oby tylko nie zepsuć, nie zniszczyć eleganckiej sukienki.


 To jeszcze dorzucę zdjęcie broszki. Też dawno zrobiona i podarowana komuś miłemu.
Podoba mi się myśl z dzisiejszego dnia:
Kto nie ma siły,
aby być uczciwym,
nie ma jej też,
aby uwierzyć
w uczciwość innych.
                                Fredrich Hebbel
Dziękuję za odwiedziny. Ewa

21 komentarzy:

  1. Ewo,
    piękny, delikatny magnoliowy motyw uczyniłaś.
    Z pewnością koleżanka piała z zachwytu :)

    Motto ponadczasowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka, przepiękna zdobi moje ubranka, a pośrednio mnie:-)- dziękuję Ewuniu:-)
    A skrawki materiałów wysyłam w poniedziałek bo oczywiście, że się zakochałam w tej sukience- cudo, już zamawiam Ewuniu kolejkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam Basiu, oby się dało filcować na tej tkaninie(lub dzianinie).

      Usuń
  3. Piękne, eleganckie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo, Twój filcowy motyw bardzo dobrze zrobił tej sukience, wyszło przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdabianie gotowej sukienki na pewno było stresujące ale wyszło wspaniale! To niepowtarzalna i śliczne sukienka.
    Miłego weekendu Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu,cudna,przepiękna jest ta sukienka-wowww!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Suknia wspaniale się prezentuje! Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie:)) PS Uwielbiam złote myśli prezentowane przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście - ozdabianie gotowej sukni wymagało niezwykłej precyzji! Stres ogromny! Ale wyszło przepięknie, suknia tylko na tym zyskała!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, sukienka wyjątkowa z Twoim ozdobieniem. Często zagladam do Ciebie i podziwiam Twoje cudeńka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło Cię widzieć, myślałam, że już o mnie zapomniałaś. Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Niesamowita sukienka - cudo ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny magnoliowy motyw.Taka suknia to marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu jak tu się nie zakochać w Twoich pracach 😊
    Sukienka wywołała u mnie szeroki uśmiech i widzę że nie ja jedna zamarzyłam o filcowanym motywie na czymś innym.
    Koleżanka musiała być zachwycona,Ewuniu uwielbiam Twoje prace,dają tyle radości,zrobione ze znawstwem i gustem,są wyjątkowe.
    Bardzo trafna sentencja i cudna broszka 😊
    Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna sukienka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam Cię Ewo za tę suknię. Odważna jesteś i pięknie wyszło.
    Ale przecież frewelacyjnie Ci wychodzi to malowanie filcem.
    A broszka tez mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasycznie piękne obie rzeczy, wszystko zrobione z wyczuciem, smakiem i elegancją. Cudowności. Ala

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie piękności EWuniu to tylko ty potrafisz - tu dopiero widać całkowity efekt tej sukni - ja żałuję że takiej techniki nie potrafię oprócz kapelusza co kiedyś filcowne były czy z filcu , jak zwał tak zwał podziwiam cię bardzo - buziaki ślę wielkie - Marii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...