"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

środa, 16 kwietnia 2014

Z okazji Świąt 
 Zmartwychwstania Pańskiego
przesyłam serdeczne życzenia radości i pokoju.
Niech Jezus będzie obecny zawsze w Waszym życiu i obdarza wszelkimi potrzebnymi łaskami.



Nie mogę się pochwalić swoimi pracami, więc chwalę się prezentami i życzeniami.
Parę dni temu otrzymałam życzenia od Ani sosnowygaik  Oczywiście kartka wykonana przez Anię - śliczna. Dziękuję Aniu za pamięć. Zawsze podziwiałam wszystkie prace Ani za ich staranność, artyzm.
I radość z ostatnich dni to przesyłka od Basi Wójcik z Pięć pór roku.
Blog Basi to uczta duchowa: malarstwo , poezja i zdjęcia. Jestem szczęśliwą właścicielką albumu Basi "Piękno odnalezione". Kiedy otworzyłam przesyłkę, przeczytałam dedykację to .. no właśnie.. wzruszenia nie jestem w stanie opisać. Wiersze i zdjęcia Jej syna Konrada są piękne, tyle w nich głębi, radości i światła. Dziękuję Ci Basiu za wspaniały prezent.
Dedykacja jest dla mnie, więc mogę ją pokazać. Jak można mieć suche oczy czytając takie słowa :


Serdecznie wszystkich odwiedzających pozdrawiam i zapraszam.

 

17 komentarzy:

  1. Bardzo lubie blog Basi, jest zawsze taki...ODŚWIĘTNY.
    Dziękuję za zyczenia ,przyjmnij równie serdeczne ode mnie,Wesołych Swiąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę Ewuniu, że sprawiłam Ci taką radość. Na dodatek odkryłyśmy, że świat jest mały:-)))))
    Życzę Ci tego najważniejszego Piękna, płynącego z Otwartego Grobu i zapraszam w te dni na mojego wielkopostnego bloga...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty!
    Dziękuję za życzenia. Tobie Ewuniu również życzę wspaniałych, pogodnych i pełnych wzruszeń Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, wesołych Świąt i Tobie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewo, spokojnych, słonecznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty!!!
    Dziękuję za życzenia:))
    Tobie również życzę zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak fajnie,że rozwijam się przyjaźnie, znajomości blogowe
    Wszystkiego dobrego, nie tylko na święta!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknych Świąt Ewo...zdrowych, radosnych, rodzinnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! i Tobie Ewa Zdrowych i spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozdrawiam Cię serdecznie i świątecznie. Ala

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, radosnch Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak kochana Ewuniu Basia ma złote serce a i Ania również i wszyscy inni a tobie kochana oraz twym bliskim życzę zdrowych i spokojnych świąt wielkanocnych buziaki słoneczko ślę Marii z rodzina

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewo dla Ciebie i Twoich bliskich cudownego świętowania i błogosławieństwa Bożego.
    Wspaniale jest mieć takich przyjaciół,którzy potrafią nas tak miło zaskoczyć,kartka piękna,a poezje Basi są nie tylko bardzo osobiste,ale dające do myślenia,wiem co piszę.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewo, dziękuję bardzo za odwiedziny i miłe słowa oraz życzenia:) Tobie również przesyłam moc ciepłych życzeń, spokojnych i radosnych Świąt w rodzinnym gronie. Wesołego Alleluja. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękując najpiękniej jak potrafię za życzenia pragnę również TOBIE życzyć Wspaniałych i Pełnych Ciepła Rodzinnego Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezenty od serca, nie ma nic piękniejszego :-) Dziekuję za życzenia i pozdrawiam życząc wesołych, rodzinnych świąt. Kasia
    sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Radosnych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego życzę….

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...