"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

wtorek, 26 marca 2013

Przyleciały prezenty

od Beaty Szrajder. Czekały na mnie w domu od kilku dni. Po powrocie do domu, pierwszą rzeczą którą postanowiłam zrobić to podzielić się z Wami swoją radością i prezentami.  Beatka ogłosiła TUTAJ zabawę - należało podać propozycję tytułów stron na których będzie prezentować swoje rękodzieło. Beata jest osobą wszechstronną, ale tym razem chodziło o anioły i misie.
Byłam bardzo szczęśliwa, gdy okazało się że moje propozycje zostały przyjęte. A jeszcze bardziej byłam zaskoczona gdy zobaczyłam jaką dostałam nagrodę. Tylu rzeczy się nie spodziewałam. Taka różnorodność, wszystko piękne i przydatne.
1. Cały zestaw
2. Do kuchni - śliczna deska i magnes na lodówkę.
3. Dla mnie - szydełkowa broszka  (piękny kolor) i kolczyki.

4. To dla łakomczucha czyli też dla mnie (kawy już nie ma). Zielone w złote kwiaty to woreczek, fajny pomysł na pakowanie upominków.
Dziękuję bardzo Beatko.

Dziękuję również Ani za przyznane wyróżnienia. Blog Ani to kopalnia pomysłów, różnorodnych pięknych wyrobów.


Moją wieczorną wyjazdową dłubaninę pokażę w następnym poście. Dziękuję że mnie odwiedzacie.
Powoli, między pieczeniem i sprzątaniem nadrabiam zaległości w odwiedzinach.

7 komentarzy:

  1. Piękny prezent :) Bardzo serdecznie gratuluję i cieszę się , że już wróciłaś :) Ina

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia. Śliczne upominki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna paczka, aniołeczek magnesowy cudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia! Śliczne prezenty!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranych...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i pozdrawiając, podziwiam piękne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...