"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

piątek, 11 listopada 2016

Słoneczniki

Tak właśnie - pierwsze słoneczniki. Pierwsze jakie wełną namalowałam. Malowałam już słoneczniki farbami olejnymi, suchymi pastelami ale wełną pierwszy raz.
Zakwitły na ponczu z dzianiny typu angora
Ponczo - słoneczniki w całej okazałości.




Na zakończenie pięknego świętowania
Kto ojczyźnie swej służy,
sam sobie służy.
                      ks. Piotr Skarga

.

10 komentarzy:

  1. Ewuniu, czy dzianina typu angora to ta czerwona z mojego poncza w irysy czy ta z czarnego z dziką różą?
    Słoneczniki są wyjątkowe,dają tyle ciepła i radości,super pomysł i mistrzowskie wykonanie. Jeszcze raz piszę, że przygarnęłabym wszystkie Twoje poncza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, Ewo
    Nareszcie mam dobry laptop i mogę publikować komentarze. Oglądam Twoje cudeńka bez przerwy. To są artystyczne dzieła. Pozdrawiam i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, taki miły powrót do lata

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Jak prawdziwe!
    Śliczne poncho!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo piękne, radosne promyki lata :)
    Podziw i szacunek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusicielka :P
    Ewo powtarzam się ,ale słoneczniki uwielbiam,a to ponczo jest przepiękne.
    Jesteś niesamowita i robisz dla nas same cudeńka :)
    Pozdrawiam najmilej Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam słoneczniki ... i widzę, że nie tylko ja. Przepiękne ponczo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ponczo i moje ulubione słoneczniki !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...