"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

niedziela, 6 listopada 2016

Klasycznie - czerń i biel.

Witam !
Kolejna odsłona poncz. Najwyższa pora na ich prezentację bo dawno już wyszły z domu. Zaczynam od poncza z nowym wzorem
1.Grochy, kropki - takie wyzwanie otrzymałam od GOSI .  Zawsze zachwycałam się sukienkami w grochy. Sukienki pewnie dla siebie takiej nie uszyję ale motyw na ponczu - jak najbardziej.



2. Liście - ponczo asymetryczne, dzianina lniana. Poleciało do BASI.




3. Na koniec coś co zrobiłam a właściwie ozdobiłam dla siebie - kolejny beret. Lubię berety i noszę je jesienią i zimą.



Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na odsłonę kolejnego poncza - słoneczniki.
Ewa

18 komentarzy:

  1. Są śliczne. Chyba wybrałabym liście, ale do końca nie jestem pewna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zosiu,przepiękne są te poncza,ale mnie najbardziej urzekł berecik:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz Kochana zaglądając do Twoich nowych prac ciągle mnie zaskakujesz. Bo nawet jeżeli motyw się powtarza to i tak nigdy nie ma monotonii. Te grochy są dla piękne.
    Jak widzisz są osoby które preferują inne równie piękne motywy. Ale ja bym zdecydowanie w tej konfiguracji sięgnęła bym po grochy.
    Beret bardzo piękny.
    Serdeczności moc posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogactwo w różnorodności, motywów na ponczu również. Też się cieszę gdy mam nowe wyzwanie.

      Usuń
  4. Grochy szczególnie ładnie wygladają na 4 zdjęciu.
    Ta aranżacja najbardziej mi się podoba :)
    Ale czy to ponczo, czy szal?
    Liście bardzo malarskie, miodzio!
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są cudne! Podziwiam pracę w tym zakresie, bo sama też co nieco filcuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, klasyczne połączenie Ewuniu - obie wersje są bardzo efektowne.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Liście bardzo się spodobały Solenizantce! Dziękuję Ewuniu raz jeszcze. Grochy znów mnie urzekły. Najlepiej byłoby mieć wszystkie Twoje poncza. Dziś w pracy jestem w granatowym w żółte róże:-) Miłego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, moje dobre myśli są też przy Tobie, razem z ponczem.

      Usuń
  8. Przepiękne poncza tworzysz Ewo - jestem zachwycona. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo eleganckie poncza wyszykowałaś. Jak zwykle robią wielkie wrażenie. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Odjazdowe, te z grochami chcęęęęę, pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu grochy w rzeczywistości i na osobie prezentują się niezwykle elegancko,to słowa mojej teściowej,a jak zapewne wiesz teściowa rację ma,nawet gdy jej nie ma :D Chociaż w tym wypadku zgadzam się z moją kochaną teściówką :D
    Dziękuję za kolejne cudeńko,które będę mogła z radością nosić,bo jak wiesz taki prezencik sprawiłam sobie na święta :)))
    Zdjęcie podeślę ale że nie mam sprawnego aparatu i szare dni nie służą,więc będzie co będzie.
    Ponczo w słoneczniki,cudne i znowu mnie kusi,chociaż w głowie mam jeszcze jeden pomysł,ale to za jakiś czas,jak się wszystko wyklaruje w głowie.
    Basi,piękne ponczo w listki podziwiałam na jej blogu.
    Co prawda nie chodzę w beretach,ale Twój jest śliczny,taki mały gadżet,a odmienia całość,pięknie.
    Pozdrawiam cieplutko Ewuniu i jeszcze raz dziękuję za przepiękne ponczo w grochy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...