"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

poniedziałek, 25 stycznia 2016

Bratki i róże.

Witam!
Dalszy ciąg kwiatków. Tytuł posta sugeruje od razu jakich. Każdy wyrób to inna technika, inne materiały - wspólna jest wełna.
1. Szalik w róże.
W całości wykonany z wełny merynosów australijskich, w procesie filcowania mokrego. Delikatny ale jednocześnie ciepły, nie gryzie. Zapinany broszką.



2. Szal - jedwab naturalny.
Tkanina jedwabna połączona z wełną merynosów australijskich w procesie filcowania mokrego (nunofilc). Delikatnie połyskujące pasma to włókna jedwabiu.




 3. Chusta "Bratki"
Duża, otulająca chusta uszyta z dzianiny. Aplikacja bratków naniesiona przez ręczne, suche filcowanie (igłowanie) I zimą można wyglądać radośnie !
Już ją pokazałam na fb i jestem bardzo, bardzo zadowolona. Bardzo duże zainteresowanie, bratki ( takie niepozorne kwiatki) mają swoje wielbicielki.




Dziękuję za odwiedziny i wszystkie pozostawione ślady obecności. Każde słowo motywuje, daje wiarę w sens tego co się robi. Ewa

21 komentarzy:

  1. Piękne prace, wszystkie!
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie jak zawsze a biały szalik jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że ma sens to co robisz! W swoich filcowanych dziełach niesiesz ludziom wiele, wiele radości. Samo oglądanie sprawia, że serce rośnie.Nie wspomnę już o posiadaczkach Twoich wspaniałych ponch szali i broszek... Jeżeli tylko spawia Ci to radość, to nie ustawaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bratki, róże na szalach i chuście są piękne. Najlepiej, to chciałoby się mieć wszystkie te cudeńka.Tworzysz Ewo piękne marzenia. Podziwiam i czekam wciąż na nowe pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie namalowałaś filcem bratki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, jestem zachwycona wszystkim, a bratki buszują w mojej głowie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, kocham róże, ale te bratki... mistrzostwo świata :) Wiesz, że jesteś Artystką? Jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko przecudne ale ten pierwszy szal to arcydzieło ;)))))))))
    a mój wciąż chwalą koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne co jeden to ładniejszy a braki jak malowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalne są te szale i chusty. Mogłabym umieć tak malować bratki, jak Ty to robisz.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, pięknie, osiągnęłaś wysoki poziom mistrzostwa w filcowaniu! Bratki zapierają dech w piersiach, wielkie brawa!!!
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuś, piękne te szale, jestem pełna podziwu dla cierpliwości w ich... tworzeniu?... czesaniu?... czy jak tam się zwie?... Cieplutko pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu! Jesteś WIELKĄ ARTYSTKĄ :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich cudnych prac!!!
    Trafiłam tutaj poprzez Basię i widzę, że z moim filcowaniem daleko mi do Ciebie... Jeżeli pozwolisz pozostanę na dłużej, pozdrawiam serdecznie :)
    P.S. Jeżeli masz ochotę zapraszam też do mnie.
    http://pasjebet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne prace Ewuniu! Zauroczył mnie ten pierwszy szal - prześlicznie go wycieniowałaś co daje różne kolorystyczne możliwości - coś pięknego.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  17. CUDNE!! Zwłaszcza bratki mnie urzekły!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewo dla mnie jesteś mistrzynią,Twoje szale,chusty, poncza.... są zrobione ze smakiem,wprawną ręką artysty z cudowną duszą.
    Lubię róże, ale te bratki to cudeńko,uch zapatrzyłam się na nie,są jak żywe :)
    Serdeczności Ewuniu przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo lubię bratki, przez to że mają takie kontrastowe kolory kojarzą mi się z egzotycznymi kwiatami. Na tej chuście wyglądają niesamowicie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super motyw. W moim ogródku królują róże, a bratki rosną cały rok. Jestem zachwycony Twoim blogiem, będę tu wpadał częściej. Obserwuję. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...