"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

sobota, 21 listopada 2015

Jesień, bratki i pawie pióro!

Czy tylko mnie ten czas tak szybko płynie?
Ostatnio zawsze ze zdziwieniem patrzę na datę ostatniego swojego posta. Prac przybywa, więc najwyższa pora aby je pokazać. Aby nie było nadmiaru zdjęć to dzisiaj 3 prace.
1. Szal "Jesienny" - bardzo delikatny, lekki ale ciepły. Tylko delikatna, niegryząca wełna merynosów australijskich i połyskujące włókna jedwabiu.





 2. Poncza lniane "Pawie pióro" 
Jak już kiedyś pisałam, zgadzam się robić coś na życzenie. Właściwie ostatnio większość prac taka jest. Jest to stresujące, to fakt. I czasami z tematem "chodzę" parę dni. Ale jaka satysfakcja gdy otrzymuję miłe, zwrotne wiadomości.
Mam wiadomości od właścicielki tego poncza, że wzbudza zachwyt wśród koleżanek i zupełnie obcych osób. I to jest właśnie to!


3. Ponczo "Bratki" 
Ponczo uszyte z wełny parzonej. Trafiło do miłośniczki bratków, właścicielki szala który pokazywałam TUTAJ



 Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony ślad. 
Muzyka
zmywa z duszy pył
codziennego życia.
                                                           Berthold Auerbach

14 komentarzy:

  1. Cudne prace. Ech.... chętnie zapisałabym się do Ciebie na naukę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne szczególnie bratki mnie urzekły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle piekne, cudowne prace...fajna sentencja, pozdrawiam Ewo:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, przepiękne. Szal jest cudny, w moich kolorach, a bratki to mnie po prostu urzekły.
    Pozdrawiam, Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądając Twoje prace - oglądam z zachwytem na bezdechu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te bratki wyglądają całkiem jak.... bratki :))) Pięknie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu zawsze zachwycam się Twoimi pracami,wszystko jest przepiękne,ale bratki zachwyciły mnie już na fb,cudne.
    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe "przenikanie " kolorów w szalu - absolutnie zasłużył na pierwsze miejsce- Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, " biorę" wszystkie trzy!!!
    Co widzę kolejny, już bym chciała mieć!
    Podziwiam Cię, jesteś prawdziwą Artystką!

    OdpowiedzUsuń
  10. same cudeńka, ale jak pomyślę ile pracy w nie włożyłaś, oj, ..... pierwszy jest rewelacyjny, ma idealne kolory, pozostałe też piękne

    OdpowiedzUsuń
  11. OOOOOOOOOj, ja się poddaję , te bratki są przepiękne , muszę pokazać dla M , może podpowie dla Mikołaja , pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycił mnie szal w jesiennych kolorach, jest rewelacyjny. Pozdrawiam twórczo:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Te bratki są powalające-jak namalowane tylko, że Ty malujesz filcem. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...