"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Zamkowo - broszkowo

Witam ciepło!
Tytuł posta trochę karkołomny, ale to takie pierwsze skojarzenie więc tak zapisałam. Ćwiczę dalej szycie i filcowanie broszek z zamka błyskawicznego. Chyba nie jest tak źle, bo dwie z nich już mają swoje właścicielki.
Lubię moment układania zamka, pierwsze przymocowania.. i czasami zamysł jest inny niż to co wychodzi.
A co mi wyszło? Proszę .. oto one.
1. 


 
2.


 3.


 Pracuję na kolejnymi.
Nikt nie rodzi się mądrym,
 lecz się nim staje.
                                                                    przysłowie łacińskie 
Dziękuję za obecność i zapraszam. Ewa

10 komentarzy:

  1. bardzo ładne broszki, a szczególnie pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja , zwłaszcza ta zielona jest bardzo ciekawa i kolorystycznie i tematycznie.Co do chlebka to wszystko wysłałąm Ci meilem.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie , kolejny raz zachwycasz Ewo :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie trzy zachwycające - a szczególnie ta środkowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio widziałam bardzo ładną biżuterię z zamków błyskawicznych, a tu proszę- równie ciekawe rozwiązanie. Rewelacja :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, a serce wprost bajeczne Ewuniu! Ty wszystko potrafisz...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne broszki!! Już od jakiegoś czasu myślę o wykonaniu takich, ale ni jak wiem jak się za nie zabrać, Twoje bajeczne ;-)) Brawo ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem dlaczego, ale mnie tak jak imienniczce najbardziej podoba się ten zielony listek ... z biedronką... reszta też super !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super te broszki,mnie najbardziej podoba się ta na 4-tym zdjęciu, ale wszystkie są cudne:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowe!
    Mi zawsze wyjdzie coś innego niż zamierzałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...