"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

środa, 20 listopada 2013

Pomoc - pamiętamy?

Po moim poście o Arturku, wiele osób zwróciło się do mnie o adres, pod jaki należy wysyłać rękodzieło na kiermasz. O Arturku pisałam TUTAJ.
Ja wysyłam to:
Namawiam Was jeszcze do jednej akcji. Na fb działa BAZAREK gdzie można wystawić do licytacji swoje rękodzieło. Tym razem dla Czarka - małego chłopca z Ostródy.
Nie tylko wystawiać, ale również licytować. Bo jest tam dużo ładnego rękodzieła. Oczywiście pieniądze są dla Czarusia.
TUTAJ pokazywałam płomienną broszkę.
 Jest licytowana https://www.facebook.com/events/184321951759078/
Zapraszam do licytacji. 

Ewa

7 komentarzy:

  1. Ewo to że masz wielkie serce,otwarte na potrzeby innych to prawda oczywista,jesteś dla mnie wzorem.
    Szal i piękne broszki są niezwykłe,ale przecież Ty sama jesteś niezwykła.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, nie zawstydzaj mnie. Dziękuję za dobre słowo.

      Usuń
  2. Śliczne prace Ewuniu i w bardzo szczytnym celu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolorystyka. Na pewno znajda sie nabywcy za duuuuużo złotówek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace wystawiasz na sprawy charytatywne buziaczki Ewuniu droga a do ciebie meila wyślę w tej sprawie czyli pomagamy ok? Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu, kochana, jestem Twoja największa fanką w tym blogowym świecie, arcydzieła tworzysz,pozdrowienia serdeczne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...