"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

czwartek, 30 maja 2013

Znowu broszki.

Dzisiaj zobaczyłam datę kiedy ostatni raz prezentowałam swoje prace. I jestem zaskoczona że to tak dawno. Broszki leżały i czekały na sesję zdjęciową. Dodatkowe zajęcia, późne powroty do domu są tego przyczyną.. Ale przechodzę do rzeczy - seria zdjęć broszek, trochę się nazbierało.
Nr 1 -  w kolorze mięty.

 Nr 2 -w kolorze miodu.

Nr 3 - z koralikami

Nr 4 - lilia
Nr 5 - maczek
Nr 6 - nowa forma, ale bardzo mi się podoba.


Potrzebna pomoc dla młodego człowieka, wystarczy wysłać coś ze swoich wyrobów. Więcej informacji TUTAJ

  Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.  

15 komentarzy:

  1. Cudne...ta nowość też mi się podoba.Kolor wspaniały i kształt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne broszki :) cuda robisz z tej wełny

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, artystyczne, wysmakowane .... Echh... braknie słów ;-)) Każda inna i nie powtarzalna i ostatnia o bardzo artystycznym kształcie równie cudna jak inne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Miód i maczek, mój wybór, a ta nowa forma bardzo oryginalna i ciekawa. Pomysłów Ci nie brakuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zaszalałaś...ciekawe bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne:) lilia jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności! Mnie zachwycił nr 3 z koralikami. Nowa forma też jest bardzo oryginalna. Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też ta broszka o nowej formie zachwyciła ;) Wszystkie są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza i trzecia to moje faworytki!!!! Pozdrowionka ślę!!

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDOWNE ! Jak wszytkie twoje prace...te maja w sobie nieco abstrakcyjny styl...Moj ulubiony to mak .
    Moc serdecznosci !

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te Twoje broszki !!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są piękne! Nr 3 jest śliczna, taka delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne broszki i jakie różnorodne, pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie piękne, ale zauroczona zostałam jedynką i szóstką:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...