"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

sobota, 9 marca 2013

Powody do radości.

W tym tygodniu było ich wiele. Wymienię te które związane są ze światem blogowym.
1. Wygrałam Candy !!! Zabawę organizowała Ewa Jurewicz. Zachwycałam się jej pracami wirtualnie, a teraz od czwartku mam je w domu. A teraz prezenty jakie Ewa dla mnie przygotowała.Dziękuję Ewo za takie wspaniałości.
Segregator - leży na biurku w zasięgu wzroku, zerkam i podziwiam.

Moje zdjęcie nie oddaje niestety walorów okładki albumu.




Aksamitki - zestaw różnych rodzajów, o pięknych nazwach. Balkon w tym roku będzie aksamitkowy.

Zestaw suszonych kwiatów, liści - już mam z tyłu głowy myśl jak je wykorzystam. Ale to musi dojrzeć i muszę się jeszcze wiele nauczyć.




Bardzo elegancka, piękna kartka.
A tak wygląda w środku.

2. Moja broszka którą pokazywałam TUTAJ została wyróżniona w Wyzwaniu szuflady nr 4.
Mam prawo zamieścić wyróżnieniowy banerek, co z dumą już uczyniłam.

3. Wyróżnienie jakie dostałam kilka dni temu od  Marioli Wichrowskiej, bardzo dziękuję.
Pragnę je przekazać wielu osobom. Wszystkie blogi które odwiedzam są inspirujące, widać pasję tworzenia. Trudny wybór. Więc dzisiaj przekażę je do osób, których nigdy jeszcze nie nominowałam: Srtefy filcu, BożenyMalwinofilcu, JustynyAguli. 

Dziękuję za wszystkie budujące opinie i komentarze. Ewa 


19 komentarzy:

  1. Gratuluje wyroznienia szufladowego i za kreaywnosc :D no i oczywiscie gratuluje wygrania candy!!
    zapraszam do mnie po wyroznienie i jak masz ochote na slodycze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia i wygranej w candy:) Bardzo lubię aksamitki, choć wiele osób skarży się na ich zapach. Mają dużo zalet. Pięknie kwitną i to do samych mrozów. Są też świetnym środkiem odstraszającym jeśli w glebie ogródka są nicienie. Ja sieję pod domem co roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty i gratuluję wyróżnienia zasłużyłaś bo broszka cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) Piękne prezenty, a segregator uroczy :) Odpisałam Ci na komentarz u mnie na blogu, ale i tutaj podam maila justynaadrian@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ewuniu za miłe słowa. Serdecznie gratuluję wygranej w Szufladzie i wyróżnienia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję bardzo ! Wyróżnień i prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje prezentów i sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej. Kwiaty z poprzedniego posta śliczne, a szal po prostu boski. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wszystko ! I prace i wyróżnienia.Gratuluję serdecznie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Okładka albumy bardzo stylowa.
    Gratuluję wygranych i radości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ech szczęściaro...tyle radości naraz...gratuluję i wygranej i wyróżnienia ...Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po stokroć GRATULUJĘ:)) Wygranej jak i wyróżnień. Prezenty otrzymałaś piękne.
    Ale Twoimi kwiatami z poprzedniego posta jestem zniewolona. Opanowałaś to filcowanie do perfekcji.Prace Twoje są tak urocze, że zaczyna mi brakować odpowiednich słów do zachwytów. U R O C Z E.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo serdecznie gratuluję!!!!!!!!!pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęściaro! Szczerze gratuluję! A wyróżnienia i nagrody w pełni zasłużone! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...