"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

wtorek, 12 marca 2013

Podaj dalej - realizacja

Gdy dostałam prezenty w ramach zabawy "Podaj dalej", ogłosiłam zabawę Tutaj. Dla 2 pierwszych osób przygotowałam i wysłałam swoje ręcznie wykonane drobiazgi. Co teraz mogę wysłać  - oczywiście broszki. Najpierw myślałam o zrobieniu bardzo podobnych. W końcu jednak powstały dwie różne, utrzymane w tej samej kolorystyce. Dołączyłam jeszcze po jednej broszce,które zostały wykonane już dawniej. Losowo je połączyłam i  przydzieliłam do poszczególnych dziewczyn.

Dla Azalii przypadł taki zestaw: Azalia już się pochwaliła na swoim blogu. Więc ja też pokazuję.

Ze zdjęć nie jestem zadowolona, kilka prób i marny efekt - kolory odbiegają od rzeczywistych.

Drugą osobą jest Agnieszka, wysłałam jej takie broszki. Mam nadzieję, że je również otrzymała, bo wysyłałam tego samego dnia co Azalii. Nie mam wiadomości czy otrzymała, ale pokazuję również to co wysłałam.

Na tych zdjęciach kolory są bardziej zbliżone do rzeczywistych.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny. Przez 2 tyg. jestem poza domem i w związku z tym mam utrudniony dostęp do komputera. Przepraszam że nie będę zawsze mogła Wszystkie zaprzyjaźnione blogi odwiedzić.  Nadrobię wszystko. Obiecuję. Słonecznych dni życzę.








21 komentarzy:

  1. Oba zestawy bardzo gustowne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne filcowki :D i oczywiscie czekamy na Twoj wielki powrot :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne broszki. Na pewno podobają się bardzo obdarowanym osobom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesyłka dotarła, broszki są przecudowne, mięciutkie, śliczniutkie i po prostu perfekcyjnie wykonane:-) Dzisiaj dotarła paczuszka i zaraz będę się brała za sfotografowanie ich:-) Mam nadzieję, że uda mi się jeszcze dziś napisać posta:-) Ach, jak się cieszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba zestawy wspaniałe... udanego wyjazdu życzę....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kwiaty! Masz talent do filcu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje kwiatki są cudowne... Marzenie :)
    Wracaj do Nas szybko :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam serdecznie na wiosenne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe podarki, niech zabawa trwa dalej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne broszki. kocham niebeski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne :)
    To bardzo fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne :) A dziewczyny to prawdziwe szczęściary!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne zestawy otrzymały dziewczyny.. pozazdrościć ;-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prezenty przygotowałaś Ewuniu. Cudowne jest to pomieszanie fioletu i niebieskiego na ostatnim zdjęciu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kwiaty ,jak zwykle
    Pozdrawiam serdecznie i proszę o oddanie głosu na mojego psa Tośka nr .20
    http://klubkotajasna8.blogspot.com/2013/03/konkursowe-psy-marzec-2013.html
    z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do mnie po wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne broszki zrobiłaś-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...