"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

wtorek, 5 marca 2013

Czerwony i biały

W takich kolorach powstało ostatnio kilka broszek.Dzisiaj mało słów, sporo zdjęć.
1. Mak 




2. Malwa czerwona



3. Malwa biała
 
4. Egzotyczny w bieli

5. Wiosenna energia -  powstawała gdy jeszcze na dworze było buro.


Dziękuję za życzliwość w ocenie szala. Po kilku dniach testowania na własnej szyi, jestem z niego zadowolona - miękki, nie gryzie. 
Dziękuję za wszystkie odwiedziny, miłego, słonecznego dnia życzę.


25 komentarzy:

  1. Wspaniałe kwiaty!
    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kwiaty ;-)) Nie mogę się zawsze napatrzeć na piękno Twoich broszek ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. ale się zakochałaś w tym filcu co? piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne są Twoje broszki, cudne. Uwielbiam je ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne broszki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się maczek, ale wszystkie broszki są bardzo ładne. Właśnie się zastanawiałam czy szal z filcu gryzie i już wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jedns to ładniejsza :)widzę,że i Ty bardzo lubisz kwiaty,pozdrawiam i życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj czarujesz Ewuniu tym filcem! Biała malwa rzuciła mnie dzisiaj na kolana. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle nie zawiodłam się zaglądając do Ciebie,śliczne broszki,mak dla mnie najładniejszy i oryginalny czarno biały egzotyczny,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz piękniejsze! A malwy są po prostu cudowne! I biała i czerwona :) gratuluję wyróżnienia w Szufladzie - broszka jest naprawdę piękna

    OdpowiedzUsuń
  11. Malwa biała jest jak dla mnie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o rany! ale kwiatowo! a maczek to istna rozkosz!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zauroczona twoimi kwiatami !!! Sa szalenie urokliwe ...
    Buziakow moc Ewo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Co jeden to piękniejszy!!! Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje broszki mają swój niepowtarzalny urok!!!!
    Ps. Paczuszka już do Ciebie poleciała, ale pewnie ponad tydz trzeba poczekać zanim doleci "0)
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  16. Broszki prezentują się wyśmienicie. Jednak ja mam swoja faworytkę (nie po raz pierwszy. A jest nią czerwona malwa-piękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapachniało wiosną - maczek jest przeuroczy,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiosna... kwiatuszki, śpiewające ptaki to mi sie marzy ostatnio...
    Śliczne maczki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kwiaty, uwielbiam filc :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. co jedna to piękniejsza! ja zgarnelabym 2 i 4... pachnie wiosną!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne broszki. kolory takie energetyczne- w sam raz na przywitanie wiosny:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Maczki urokliwe. Paczuszka dotarła. Dziękuję bardzo. Pierwszy raz mogę na żywo podziwiać filcowe broszki. Sa śliczne. Córka juz sobie jedną przywłaszczyła. Teraz delektuję się kawusią. Na blogu napiszę i pokażę Twój prezent, jak tylko zrobię dobre zdjęcie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe te broszki, piękne są. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...