"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają jak latać"
Antoine de Saint-Exupery

wtorek, 9 października 2012

Misia dla MM


Witam

Zanotowałam kiedyś w notesie taki wiersz.

Napisałaś
Napisałaś do mnie list serdeczny
przyniosłaś trzy jabłka z ogrodu
ciszę ukrytą w chlebie 
zdziwiony myślę nieśmiało
że Bóg mnie kocha przez Ciebie

Jan Twardowski
"Posłaniec nadziei"


Na komentarz się nie silę, Każdy odczytuje to w swoim sercu. 



Dzisiaj poszła paczka z misiem na adres fundacji wspierającej hospicjum "Promyczek". 
Może ktoś ją przytuli.





Cieszę się że zauważyłyście mój poprzedni post.

Tu też potrzebna pomoc!
Ania Krućko zamieściła kolejny apel o pomoc dla chorego dziecka. Odsyłam do jej bloga. Jestem pod olbrzymim wrażeniem jej osobowości i zaangażowania dla innych. 

Dużo dobrego. Ewa

6 komentarzy:

  1. Na pewno, fajna przytulanka :) Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękna Misia !!!
    Ktoś będzie mógł słuchać jej bajek szeptanych do uszka przed zaśnięciem :)
    Bardzo dziękuję w imieniu "Promyczka" !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Misiaczek cudowny i jest w nim zapewne okruszek Twojego serca.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda z nas w swoich rzeczach zostawia coś od siebie. Ja też. Ktoś mnie kiedyś zapytał czy nie żal mi rozstawać się ze swoimi wyrobami. Nie nie żal, jeżeli komuś sprawią radość. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna misia :)Wiersz piękny lubię Twardowskiego. Zrobiłaś coś dobrego-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne przedmioty tworzysz dzięki szydełku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz.

Wyróżnienia

Wyróżnienia
od Cath i Ani, Marioli Wichrowskiej, Koralikowego Raju

od Lidki

od Iny i Toja -12

od Ani i Marioli Wichrowskiej

od frezji i Ani

od Marioli Wichrowskiej
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...